För mycket i skolan

Efter cirka 4 timmars sömn är jag redo för skolan, eller är jag verkligen det?
Efter idol igår, som för övrigt var roligt att vara med i, åkte jag hem och började plugga... Hela kvällen gick åt plugg, blev båda matte, samhälle, historia och spanska och nu måste jag fixa allt som ska göras! Två inlämningsuppgifter och flera prov har jag idag, många grejer sätter mitt betyg i ämnerna, så jag hoppas verkligen jag har gjort/gör bra ifrån mig!
För lite sömn var det ju verkligen, men ibland är skoluppgifterna viktiga, har trots allt suttit och jobbat med detta både fredag, söndag, måndag och tisdag, inte kan det väl gå dåligt då?
Illamåendet tar över just nu, så någon frukost hemma blir det inte för mig, istället ska jag läsa igenom min historia uppsatts och se om jag missat något, är ju ganska lätt att göra det på kvällen när man är trött, så jag skulle inte blir särskilt förvånad om man säger så -.-

17 uppgifter/prov/inlämningar är det ju som sagt kvar innan jag slutar och jag tippar på att jag "blir av med" 5 idag, det gäller bara att få bra betyg i ALLT!

Nej, historia var det ju nu, måste snart gå till tunnelbanan så jag måste fixa det här!

Kommentarer
Postat av: Daniela

hur gör man för att lägga in Youtube videos på bloggen?? jag vill göra det men kan inte :S



ps. svara på min blogg! :)



ha det!

2009-05-20 @ 09:42:20
URL: http://hallonplantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0