091102

Tidigt behövde jag gå upp idag, riktigt tidigt... inte kul någonstans, men det gick i alla fall och det är jag glad över. Skola till 13, helt okej lektioner idag och det var faktiskt rätt intressant, inte ofta jag säger de ^^  Trevlig rast med Saga och killar i klassen som alltid flamsar runt, utan dom skulle jag verkligen inte trivas i klassen....
Planer inför påsklovet har gjorts, även om de är cirka 5 månader kvar, jag längtar otroligt!

 

Under kvällen har jag lagt ner otroligt mycket tid åt att plugga, skrivit mitt talmanus till svenska talet som ska hållas på fredag. Är glad över hur långt jag kommit, att jag nästan är helt klar. Jag säger ju att man kan sitta med skrivuppgifter dagen innan ;)

 

Handleden är som den är, börjar tvivla på att den någonsin kommer bli bra och jag vet inte riktigt vad jag ska tro om jag ska vara ärlig.. ska låta de gå nån vecka och bara ha skenan till och från och se hur det känns.. Om det inte blir helt bra ska jag gå tillbaka till läkaren för jag är riktigt trött på det här!

 

Livet känns helt sjukt underbart på ett sätt nu, en känsla som är obeskrivlig även om jag egentligen inte kan veta något. Magkänslan är som den är och den här gången litar jag på den, mest pga hoppet, hoppet som jag haft så länge, flera år i stort sätt..

 

Jag idag, fryste riktigt ordentligt, mest pga blåsten, och därför drack jag varm choklad från pressbyrån, den är supergod! :)


Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Ja, precis som jag skrev i inlägget så kommer majoriteten inte att bli lika sjuka som mig. Men det är ändå många som kommer att bli det då vi idag lever i ett samhälle med många som har diabetes, hjärt- och lungsjukdomar eller andra åkommor. Så även om man kanske själv inte löper enorm risk att bli jättesjuk så betyder det inte att vänner eller andra nära och kära inte gör det.



Fast du kan ju se det som tur i oturen att du fick så lindriga besvär och i sin tur slipper ta vaccinet om du nu är så osäker på det! :)

2009-11-03 @ 12:42:36
URL: http://osskie.blogg.se/
Postat av: kadri

magkänslan har oftast rätt

2009-11-03 @ 16:08:29
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0