091121

Sovit nästan 12 timmar inatt men är fortfarande trött och skulle utan problem kunna somna om.. skumt sånt där.. Igår var det skola, som vanligt och jag hade labb på morgonen. När jag kom hem strulade internet och jag fick inte igång det.. så typsikt. Ringde comhem och tjafsade med dom ett tag och fick veta att jag kanske inte skulle få igång internet förrän om en vecka.. då blev jag väldigt irriterad! Men sen efter några timmar så löste det sig i alla fall :) Kollade på idol och fick panik när Erik inte satt säkert.. han är den med störst talang i idol i år, så jag var tvungen att ringa och rösta! Hihi (a)

Idag måste jag plugga, plugga och plugga... finns dock en risk att jag inte orkar göra det alltför länge.. Spanskan måste jag gå igenom idag, och samma sak med företagsekonomin och geografin... Förstår dock inte hur jag ska lyckas med nån av dom, men jag får försöka helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0