090916

God morgon! :)
Mådde inte så jätte bra imorse så jag bestämde mig för att stanna hemma första lektionen och se hur det blev senare. Idrott brukar ju inte få en att må bättre om man redan känner att man börjar bli sjuk, så det var väl ett ganska bra val tror jag. Vaknade och kunde inte somna om för cirka en timme sedan, så jag gick upp. Om lite mer än en timme ska jag till skolan om det inte blir värre. Där har jag två lektioner och sedan åker jag in till mammas jobb för att ta den sista gardasil sprutan, skönt att det snart är över. Har aldrig varit rädd för sprutor tror jag, men jag tycker inte det är så jätte kul.. Får nästan alltid ont i armen efter och det är bara allmänt jobbigt :P Men men, sånt får man ju ta, det här är ju ändå en av de bästa vaccinen som gjort i världshistorien tycker jag, även om man borde vaccinerat alla redan på mellanstadiet för att minska risken ännu mer. Fast dom kanske har infört det nu? Aja, strunt samma, det är för en bra sak och jag är glad att jag tar dessa sprutor :)

Förutom det är det väl plugg som gäller idag, måste se till att läsa lite i engelska boken, som jag förövrigt inte fattar ett skit av då det är gammeldags engelska, plugga på geografi och läsa lite svenska grejer. Kanske inte låter så mycket, men det är sådant som inte är intressant alls enligt mig och då är det svårt att få något gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0