Kärlek till er

Mitt humör idag har varit på topp mer eller mindre och det beror på många saker. Jag försöker att inte vara så frånvarande längre och istället bygga ihop de två världar som jag tycks leva emellan. Solen har kikat fram och det gav så mycket, ett leende och värme :) Bilder kollas på facebook mer eller mindre varje dag och jag tänker på vissa människor och ett ställe hela tiden, men samtidigt vet jag att det jag vill inte går just nu. Måste vänta tills efter studenten ifall att jag ska följa den stora drömmen jag har just nu. Det är knappt två år kvar, med ett långt sommarlov emellan och en massa andra smålov. Jag klarar det, utan problem, det gäller bara att de närmaste förstår hur mycket det betyder för mig och det har alla gjort verkar det som :)

Lyckan finns, både här och där, men där är det alltid och så är det inte här. Jag tänker inte sitta och sura över det, jag kommer istället tänka vilka underbara människor jag har fått möjlighet att få lära känna, hur mycket de gett mig som person och hur jävla lycklig jag är i de tillfällerna som inkluderar dessa personer.

Jag har inte glömt Sverige eller alla människor här, det finns fortfarande många som betyder otroligt. Det kommer inte förändras. Ni som är älskade vet vilka ni är :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0