Tisdag, bra skoldag

Helgen bestod mest av jobb och plugg. Tittade klart på One Tree Hill säsongen och gick ut med Jesper i söndag :) Vad jag trodde skulle bli en promenad slutade på Max i hammarby sjöstad med han och hans vänner :) Trevligt var det och kul hade jag!

Igår började skolveckan igen och jag satt och pluggade mer eller mindre hela kvällen. Skolan har verkligen kommit igång och jag gillar det inte alls, försöker dock ta tag i det mesta så det inte blir värre... Huvudvärken är kvar och verkar inte ha några planer på att försvinna, dock kommer jag bli galen om det fortsätter såhär länge till!

Det högsta man kunde få på företagsekonomi provet var VG och jag fick det med en stjärna bakom, stolt som fan är jag och otroligt glad! Första provet vi haft och det gick hur bra som helst :) Det betyder att jag från och med nu har en stadig grund i bokföring och att jag kommer få enklare framöver i kursen, great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0