Känner ni verkligen mig?

1. Ditt namn? Malin Lundell

2. Ålder? 17

3. Vart bor du? Stockholm

4. Bor tillsammans med? Mamma och pappa

5. Husdjur? Nope

6. Färg på ditt hus? Lägenhet, typ gråaktigt. Mitthus på landet är brunt

7. När är du född? 28 Mars 1992

8. Klass? SP2B

9. Vilket år tar/tog du studenten? Tar studenten 2011

10. Något jobb? Konsum Liljeholmen sen 2 år tillbaka

 

DAGENS

11. När gick du upp i morse? 07.18

12. När ska du sova? Nu om det hade varit enkelt

13. Duschat idag? JNej, igårkväll

14. Kramat någon idag? Ja

15. Pussat någon idag? Nej

16. Vad har du ätit idag? Twix, potatis, lövbiff och frukt

17. Dagens klädsel? Klänning, strumpbyxor, tjocktröja. Jobbkläder några timmar

18. Dagens smink? i.D, solpuder, rough, mascara, kajal, eyeliner, läppstift, glitter

19. Dagens sötnos? Spanjoren som kallade mig guapa och afrikanen som sa "you're so pretty"

20. Dagens roligaste? Besims blogg när han berättade om en händelse på älvsjö mässan som hände mig, Saga och Christine i vintras :D

 

VEM

21. Har du många vänner? Många bekanta, några riktigt nära. Har svårt att släppa in folk och jag litar på fler i Mallorca än i Sverige.

22. Hur många har du kysst? En del seriöst och en del oseriöst

23. Vem kramade du senast? Pontus och hans vän

24. Hur många har du haft sex med? Det skulle jag aldrig besvara i en blogg

25. Hur många har varit otrogen mot dig? Jag vet inte säkert att någon har varit de, men det skulle inte förvåna mig.

27. Har du pojk-/flickvän? Nej

28. Vem pratade du med i telefon senast? Saga :)

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? "Ja men du kan fortfarande inte säga så.. För det är liksom inte accepterat i skolan ändå.. från Saga

 

BÄSTA

31. Film? Dirty Dancing, RIP Patric Swayze

32. Låt? Har så många minnen till så otroligt många. Men en låt som är speciell just nu är "I gotta feeling", det är min låt enligt en väldigt underbar vän :)

33. Mat? Tacos, grillat, libanesiskt, thai, kinesiskt och en massa annat

34. Dryck? Coca Cola och massa goda saker i Mallorca

35. Färg? Svart, passar till allt, alltid

37. Stad? Stockholm är en bra stad med stora möjligheter att ta sig runt. Jag gillar Glasgow och Palma också :)

38. Land? Jag avgudar Mallorca, en ö utanför Spaniens kust.

39. Ämne i skolan? Företagsekonomi B

40. Människa? Finns för många. Men bara några få jag alltid i alla lägen kan lita på

 

SENASTE

41. Personen du tänkte på? Den sista som loggade in på msn

42. Personen du kysste? Ingen som heller behöver sägas här

43. Gången du spydde? Alla hjärtans dag i sexan minns jag alltför väl, vet inte om det har hänt sen dess.

44. Gången du grät? En kväll i Magaluf när jag insåg hur mycket stället verkligen betydde.

45. Pizzan du åt? Vezuvio

46. Gången du var i Göteborg? Några år sedan

47. Gången du var i Stockholm? Nu

48. Gången du var full? Det tänker jag heller inte skriva om här

49. Gången du var hög? Ursäkta?

 

ANTAL

70. Personer du älskar? Det finns många just nu, som betyder så otroligt mycket för mig

71. Personer du hatar? Det finns en som har skadat mig otroligt, både psykiskt och fysiskt på ett sätt, jag kommer alltid hata den personen för det, för hur jag har blivit sen dess, vilka sidor som togs fram ur mig. Varje gång jag förändras från hur jag var då blir jag starkare. Den personen kommer jag aldrig kunna tycka något bra om någonsin igen, inte så.

72. Pojk-/flickvänner du haft? Seriösa förhållanden är väl 3. Oseriösa eller korta saker som inte hunnit bli så seriöst har det också funnits genom åren.

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Inte en enda

74. Glassar du ätit på en dag? För många antagligen

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen alls

76. Gånger du haft minnesluckor? Jag är en sån som vaknar mitt i natten och läser sms eller pratar som jag inte alls minns dagen efter, men jag vet inte riktigt om man kan kalla det minnesluckor?

77. Gånger du varit hög? asså nu börjar jag bli irriterad, lägg ner med dom här frågorna för alla vet ändå redan svaret

78. Personer du saknar just nu? Många, för många. Mallorca in my heart

79. Gånger ditt hjärta brustit? Brustit sådär förjävligt har de nog inte gjort. Har däremot haft svårt att komma över saker och saknar fortfarande saker från för länge sen...

 

VEM:

80. Vill du kyssa nu? -

81. Ska du träffa imorgon? Sagapaga såklart

82. Sjöng du senast för? Saga i telefonen ^^

83. Hade du senast en msn-konversation med? Christine och Saga just nu :)

84. Spelade du tvspel med senast? Måste varit jävligt många år sedan och måste antagligen varit kusinerna

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Romantisk? Ingen, vill inte just nu

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen

87. Förtjänar att dö? Det är säkert många, men jag tänker inte på någon speciell

88. Är söt? Vet tusen personer minst. Men de sötast jag sett på länge är hur Isabella och Jonathan var när dom var tillsammans, så ska det vara om man ska ha något överhuvudtaget :)

89. Vill du sova jämte inatt? Finns kanske någon..

 

VAD:

90. Gör dig glad? Mina vänner, musik, minnen, bilder

91. Gör dig ledsen? Musik i vissa lägen, saker/personer som sårar

92. Vill du helst göra nu? Bli tröttare på ett sätt

93. Önskar du att du slapp göra? Läsa matematik c

94. Vill du ha nu? Närhet

95: Fick du i födelsedagspresent? Thairesa till viss del som senare ändrades till Mallorca.

96. Längtar du till? Närhet, när jag blir 18, sommarlovet nästa år, Mallorca <3, studenten

97. Tycker du om dina betyg? jag är nöjd med förra årets

98. Ångrar du i ditt liv? Jag har lärt mig av mina misstag och det har gjort mig till den jag är. Det som har gjort mest ont i mig önskar jag att jag hade sluppit.

99. Är det bästa som hänt dig? Scotland och människorna där, kunde inte kommit i något bättre tillfälle och det är vänner för livet.

100. Hur mycket är klockan? 22.47


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0