De senaste dagarna...

Kommit hem från en kort skoldag :) Otroligt skönt att vara hemma så tidigt! Behövde inte vara kvar på svenskan utan vi fick gå hem och skriva istället för vi hade hål innan :) Väldigt snällt av läraren ^^

Igår kom J hit, vi kikade lite på film och tog det lugnt. Förutom det så pluggade jag en del igår, behövdes inför provet idag som gick bra, över förväntan faktiskt! :)

Modevisningen i onsdags var rolig :) Såg en gammal kompis uppe på podiet så det var riktigt coolt ^^ Köpte ett par ögonskuggor från make up store och även en concealer. Fick ju testa Cilis concealer från make up store sista kvällen på Mallorca, och ringarna under mina ögon var totalt borttrollade :P SÅ jag ska köpa en pensel och sen är det dags att trolla bort allt dåligt ;)

Är mycket förvirrad just nu med några saker, men det finns folk som stödjer mig, vissa som jag alltid litat på när det gäller sånt och vissa som jag aldrig trodde jag skulle kunna öppna mig för så någonsin. Jag älskar de alla för det som de gör och jag vet att hur allt än går så har jag vänner som betyder mer än mycket annat i mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0