100122

Dagen började med en efterlängtad sovmorgon! Sen blev det grupparbete på engelskan och vår grupp ska göra ett arbete om Scotland, lycka! ;D Anteckningar på svenskan gjordes på minidatorn och jag har insett hur mycket hjälp den verkligen kan vara i skolan! Matten var lite rörig, men rolig och jag förstod många saker, så jag är nöjd. Men det kommer bli sommarskola, 90% säker. Men det är fler än jag, så jag får sällskap iaf :)

Efter skolan blev det shopping med Saga :) Köpte nya underkläder och ansiktsmask på H&M och en liten necessär till alla sminkpenslar från Make Up Store, nöjd! :)

Nu är det dags att sova för jag är sjukt trött och har varit det hela dagen och dessutom är det jobb imorrn som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0