20e Juni 2010

The Bridge i onsdags som sagt, blev en tidig kväll och väldigt lite dans, men det funkade det med!
På torsdagen blev det chillkväll med en vän. Först mat på Ilpiatto och sedan filmen Sommaren med Göran, förvånansvärt bra!
Fredagen bjöd på skola och prov, som förhoppningsvis gick bra.
Igår blev det utgång, först Hellströms med några killkompisar och sen drog vi vidare till det stora eventet med DJ's på kungliga operans balkong. Grymt var det och riktig bra stämning. Sprang in i massa barndomskompisar som jag spenderade kvällen med.
Idag har jag varit i farsta med mamma, hittade ett par fina shorts, köpte block till skolan och ett stärkande nagellack till mina naglar som nu äntligen fått växa till sig.

Mycket är på gång och jag bara njuter av varje sekund känns det som. Vill ha ut allt av livet nu, allt allt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0