Lista

Senaste
Låt du hörde: Almost Lover - A Fine Frency
Film du såg: Georgia Rule
Mat du åt: Grillmat
Kram: Mamma
Puss: En vän
Känslan: Längtan
Resa: Vad räknas som resa, landet? Annars kryssningen, släkten i Norrland eller Mallorca förra året, som sagt, beror på vad som räknas :)
Glädje: Prat om minnen
Dröm: Jag dök, det var riktigt häftigt men slutade inte alltför bra tyvärr..
Person du träffade: Grannarna och mamma och pappa
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: En vän
Gången du åt 7-eleven korv: Har nog aldrig ätit en..
Gången du var utomhus: För en stund sedan när åt middag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag
Saken du köpte: Glass igår, annars är det mina nya shorts!

Allmänt:
Ska bli skoj: Att åka till Mallorca
Ska inte bli skoj att: Gå i skolan 2 veckor till
Sparar till: Mallorca och framtida resor, har en del tankar på att åka i höst eller nästa vår!
Pålägg som gäller: Skinka
Önskar att jag var bättre på: Att vara frisk och träna
Dagens dryck: Cola och mjölk
Vad saknar du: Mallorca
Tre band/artister: Simple Plan, The Kooks och Kate Voegele
Vad har du gjort idag: Kikat på TV, suttit vid datorn, fikat ute i solen, bakat, ätit jordgubbar, körsbär och passionsfrukt, grillat
Brukar du svära mycket: För mycket men jag försöker få bort den ovanan
Hur tidigt stiger du upp: Beror på vad planerna för dagen är
På helgerna: Brukar jag dra ut med kompisar, jobba eller bara ta det lugnt
Vad ska du göra ikväll: Ta det lugnt och ladda inför imorrn
Hur många timmar sover du per natt: Under veckorna blir det oftast 6-8 timmar men på helgerna 9-12
Vem är snyggast i världen: Har inte mött den personen ännu tror jag..
Vad är det för veckodag: Lördag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Mallorca
Favoritplagg i garderoben just nu: Beror nog på tillfälle... Älskar mina leggings från MQ och min nya bikini från H&M
Längd: 167cm
Vikt: Inget jag skriver här
Byter gärna garderob med: Vet faktiskt inte riktigt.. Har inte hittat någon som jag fastnat för!
Byxa eller kjol: Beror på.. har nog varit mer för kjolar de närmaste åren, men jag tror att det har släppt
Senast utlästa bok: Duktighetsfällan - en överlevnadsbok för prestationsprinsessor
Mitt rum kan beskrivas som: För tjejigt och för mycket saker
Mig själv med tre ord (just nu): Förväntansfull, nervös och glad
Jag tränar: Inte ofta.. Ska försöka ta tag i det, men det är inte lätt! Är det tillräckligt varmt så ska jag simma varje dag nere på Mallorca, haha får se om jag lyckas!
Jag ville bli när jag var liten: Fanns så mycket.. Journalist, författare, domare, polis, sångerska, skådespelerska och mycket annat!

Kommentarer
Postat av: Julia

okej tack! då ska jag göra den bredare så fort jag hinner :) tror jag gjorde den 1400px bred, hur stor skärm har du? eller upplösning alltså :)

2010-06-27 @ 19:42:42
URL: http://juliaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0