100325

Har kommit upp en ny mätare här till höger, en som räknar ner till Mallorcaresan! Idag är det för övrigt 4 veckor sen bokningen och det känns som otroligt mycket kortare än så!

Idag har det varit skola, hade 3 lektioner och slutade vid lunch, riktigt skönt! :) Hade engelska nationella muntligt, gick okej men jag önskar att det hade känts lite bättre efter, men men.. Efter skolan blev det stan med Saga, först lunch i kungshallarna, sedan kollade vi i lite butiker såsom american apparel, weekday, the body shop, bianco och så vidare. Camilla kom och joinade oss, jag köpte lite nödvändigt från apoteket och sedan begav vi oss till hanky panky utförsäljningen! Jag fick med mig 4 par i olika galna färger och är grymt nöjd! :)

Har precis käkat middag, våfflor blev det och det var otroligt gott. Jag blev även inte lika proppmätt som jag brukar bli vilket känns skönt. Idag har jag ställt mig i bostadskön, känns verkligen att man snart är vuxen på pappret! Har även städat undan och plockat här hemma inför helgen då släkten kommer hit i omgångar!

Nu; back till städning och rensning!
Sen; läsning om Mallorca i tidningen Allt om resor och lite drömmande bort till värmen och sommaren!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jodå, sj ?

2010-03-25 @ 17:53:37
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: LISOU

Härligt att höra :)

Jo det är bara bra här med!:)

2010-03-25 @ 18:01:53
URL: http://lisou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0