100326

Sov otroligt bra inatt och fick sova ut lite grann också! Enbart 2 lektioner idag, skönt :) Snart ska jag åka och träna, riktigt stolt att jag fick ett infall igår och bestämde mig för att göra det idag! Efter det blir det teater. Så kvällen är planerad och det känns ändå rätt skönt. Ska försöka komma isäng någolunda tidigt då farmor kommer över imorrn på förmiddagen för att fira att jag fyller 18 på söndag! Imorgon kväll kommer en vän över och äter middag och vi kanske kikar på någon film och söndag är dagen vi alla väntat på!

Nej, nu är det dags att returnera paket och skicka iväg paket till en tjej! Måste även hinna städa lite, så att jag slipper det ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: ellen - jönköpings största proffsblogg

Tja :)

Skulle du vilja vara skiiit gullig & rösta 5 stjärnor på mig här:

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=j2wNeuRHcrdsuLl95WnmdLC0#bikiniGallery



Om du gör de så länkar jag dig i min blogg om du vill :)

pöss

2010-03-26 @ 15:03:25
URL: http://eswalander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0