100505

Militärhinderbana, kikade på militärernas och aiks träning, lunch på donken och sedan ekonomi på skolan där datorer inte fungerar som dom ska. Helt slut är jag nu om jag ska vara ärlig! Ska strax bege mig hem till mormor för lite arbetsro så att jag kan plugga, en dusch och middag där. Skönt att komma bort från röran i lägenheten ett tag! Just nu finns inte mycket tid, men jag försöker ta vara på allt :) Njuta av varje ögonblick som går att njuta av, men jag kan inte låta bli att längta :')

Kommentarer
Postat av: moaa

Hejsan! Vår-rensning i min blogg!

Alltifrån moderiktiga kläder, till dvder, böcker och väskor. Kika gärna in & fynda! :)



Om du inte är intresserad, så ursäkta för denna kommentar. Ha det superbra! :)

2010-05-06 @ 16:01:02
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0