Event på Lindex

Igår var jag och mamma på ett event på Lindex. Tidningen Chic hade anordnat en kväll med goodiebags, dricka och tilltugg, tävlingar och shopping med 25% i hela butiken. Vi fick med oss en varsin goodiebag och det här var det som fanns i!



Tidningen Chic
Lindor choklad
Solglasögon med ett fodral
Anteckningsblock
Nagellack från MNY
Te
Lotion från LDB

Jag tycker det var trevligt med en sån rolig blandning i goodiebagen! Chokladen är supergod, det är alltid kul att få en tidning att läsa, brillorna var perfekta nu till sommaren då jag repat ett par gamla och tänkt köpa nya, nagellack och lotion används flitigt här hemma, jag är inte den största tedrickaren men mamma verkade gilla smaken så jag gissar på att den blir bra och anteckningsblock är bra då jag själv inte går och köper sådant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0