Hemklickat från Nelly!

För ett par veckor sedan vann jag 500kr på Nelly från Modegallerian. Jag valde att klicka hem en gul sommarklänning, favorit after sun/body lotion från Hawaiin Tropic och en eyedust från Barry M Cosmetics (hittade inte bilden på hemsidan nu). Så nu hoppas jag att klänningen passar och att den blåa eyedusten är i en bra färg, vet redan att den är bra då jag köpte med mig 2 st från London när jag var där! Hawaiian Tropic produkten är som sagt en favorit, så den vet jag att jag blir supernöjd med! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Liie

Tack så mycket för att du är med och tävlar och bidrar med dina åsikter angående vad för smycken jag bör ta in i min nya webshop! :)

2011-02-25 @ 20:49:20
URL: http://liie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0