Bikini från London

Förutom att jag på La Senza hittade lite fina underkläder, så fann jag denna underbara skapelse!
Jag föll direkt för den och nästan 400kr för en bikini kändes som ingenting när den är såhär fin (förövrigt så har jag aldrig köpt en bikini som varit såhär dyr innan, men ändå känns det värt det!). Överdelen är anpassad på så sätt att man valde storlek precis som på en bh, därav sitter den super och är inte för stor runt eller liknande, sånt problem som jag har i vanliga fall med just bikinis! Svart är det, med massor av små blommor på och härliga volanger på både över och underdel! :D


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

vad fin bikini! :D



P.S Vad kul att du är med och tävlar om Beautystick! Lycka till! :D

2011-07-17 @ 04:52:11
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0