110606

Många dagar utan någon speciellt uppdatering egentligen...

I onsdags var det sista ordentliga skoldagen med redovisning bland annat. På kvällen blev det chill på Hellströms och sedan en sväng till vitabergsparken.

Torsdagen spenderades med en vän. Gick på bio, melancholia, en annorlunda men bra film. Blev även film på kvällen, The Curious Case of Benjamin Button, sevärd film!

På fredagen blev det chill i kungsträdgården, måste ju passa på när det är Smaka på Stockholm. Blev käk från Koh Phangan och promenad i stan. På kvällen blev det hellströms igen och efter mycket om och men nattbio, x-men, också en bra film.

På lördagen var det strålande sol och dagen spenderades på Stadion och Summerburst! Först blev det chill i humlegården innan vi drog dit. Summerburst var riktigt nice och jag är väldigt glad att jag gick, var lite osäker innan jag köpte biljetten men det var riktigt värt det!

Söndagen, en dag med nice väder som jag tyvärr sov bort.. kändes så i alla fall när jag vaknade upp vid 1.Var hos mormor och fixade lite i lägenheten, helt död efter lördagen.

Idag är det måndag och Sveriges nationaldag! Grymt väder är det ute och jag har solat lite grann. Har precis kommit ut ur duschen och tänkte börja fixa mig för resten av dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0