110512

I tisdags var det som sagt jobb, men innan jag begav mig dit så blev det en stund i solen. Det var riktigt skönt att få varva ner och få lite bränna på samma gång!

Igår var det lång skoldag och sedan åkte jag till stan. Provade en hel del kläder i Topshop och fick med mig en något fint hem (finns i förra inlägget) och efter det blev det Tapas på Barcelona med mamma. Kom hem ganska sent och hann egentligen bara duscha och titta på Off the map innan jag somnade.

Idag har det varit skola hela dagen och snart ska jag åka in till stan, denna gång för att planera lite inför vad som händer efter studenten! Efter det blir det middag med en kompis och förberedelser inför lördag.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en skön eftermiddag!



//anna

driver egna webshoppen AVANNA med egendesignade linnen tshirts tygkassar smycken och posters.

www.avanna.se

2011-05-12 @ 15:07:03
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0