Right now

Vad gjorde du kl 08 i morse? Jag låg och sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Då målade jag naglarna
Vad har du druckit idag? Fläderblomssaft!
Vad var det senaste du åt? Marabou apelsinkrokant
Vad var det senaste du köpte? Handlade på ica... förutom det, en härlig leotopp från Monki
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Solnedgång, vindstilla
Godaste glassmaken? Har ingen specifik favorit faktiskt.. Beror lite på!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja utan tvekan!
Sover du tungt? Ja oftast
Drömmer du mardrömmar? Händer inte så ofta men de senaste veckorna har jag faktiskt vaknat upp ur ett par stycken konstigt nog
Favoritklädsel? Beror helt på årstid!
Vad ser du om du tittar till höger? Mina föräldrar som spelar nytt spel på surfplatta och smartphone
Vad gör dig glad? Finns miljoner av saker som gör mig glad
Vad ska du göra härnäst? Njuta av lugnet
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? Lugn och nöjd
Favoritgodis? Choklad, choklad och åter choklad
Kläder just nu? Jeans, linne och fleece
Hur många kuddar sover du med? Det finns alltid 3 kuddar i min säng
Spelar du något instrument? Jag kan spela piano någorlunda, samt ta några ackord på gitarren
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska mer, men jag gillar inte att sova bort hela dagen
Vad är viktigast för dig? Familj, vänner och lycka
Är du kittlig? Ja det är jag
Stjärntecken? Väder
Äckligaste insekten? Spindlar och kackerlackor
Stökigt eller välstädat? Välstädat, känner mig alltid mindre stressad när det är städat runt omkring mig
Vad längtar du mest efter just nu? Att komma på vad jag så småningom vill utbilda mig till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0