En lista

OM MIG

1. Vad heter du? Malin

2. Hur gammal är du? 20

3. Vilket stjärntecken är du? Vädur

4. Var bor du? Stockholm

5. Har du syskon? Nej

6. Har du några husdjur? Nej

7. Din naturliga hårfärg? Blond

8. Vad heter du i andra namn? Anna Maria

9. Hur lång är du? 1,67m

10. Vad har du för skostorlek? 39

11. Hur mycket väger du? Det håller jag för mig själv

12. Vad vill du bli när du blir äldre? Jag är inte säker att jag kommit på det

13. Vilket är ditt drömyrke? Jag vet inte om jag har hittat ett drömyrke ännu

14. Är du nöjd med dig själv? Ja och det jag inte är nöjd med försöker jag bli nöjd med

15. Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Omtänksam, trevlig och positiv

16. Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Otålig, blir lätt uttråkad och tänker för mycket

17. Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Jag är nöjd med en hel del

18. Vad är du minst nöjd med hos dig själv: Vet inte om det finns något specifikt

19. Vad är du rädd för? Hajar, spindlar och alla falla från höga höjder

20. Vad är du på för humör just nu? Lite seg men på bra humör

21. Vilken film såg du senast? The Holiday

22. Senaste filmen du såg på bio? Breaking Dawn Part 2

23. Vem ringde du senast? Pappa

24. När vaknade du i dag? 10.40

25. Vad köpte du senast? Godis och dricka till bion

26. Vem åkte du bil med senast: Pappa

27. Vem kramade du sist? En trevlig person

28. När grät du senast: Beror på om man räknar med ett par tårar till en film, i så fall några dagar sedan

29. När skrattade du senast: Igår

30. Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor, t-shirt, morgonrock och tofflor

31. Vad är klockan? 12.26

32. Hur många grader är det ute? -3,2

33. Vilken är din favorithögtid? Jag gillar alla högtider men jul och nyår är väl de som alltid firas ordentligt

34. Har du någon gång brutit ett ben? Nej

35. Har du piercing eller tatuering: Nej

36. Vad åt du till frukost? Har inte ätit något ännu

37. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad

38. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Frukt, yoghurt, ägg, skinka och mjölk

39. Din favoritmaträtt? Jag tycker mycket om fajitas, kinesiskt, thai och tapas.

40. Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? Pölsa

41. Snarkar du? Inte vad jag vet. Kan prata i sömnen ibland

42. Tränar du? Ja när jag har tid och inte är sjuk, så på senaste tiden har det inte riktigt blivit av

43.Vad är ditt bästa ämne i skolan? Jag går inte i skolan. Men när jag fortfarande gick i skolan var det engelska och spanska

44.Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart tror jag

45. Vilken är din favoritaffär? Bershka, Stradivarius, Zara, Topshop, Gina Tricot, BikBok

46. Hur går du helst klädd? Det beror på årstid

47. Vad har du för storlek i kläder? Beror på kläderna

48. Hur många gånger har du flyttat? Ingen gång, om man inte räknar med flytten till Spanien i 4 månader för att plugga där.

49. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska

50. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På nattduksbordet

51. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Ja en hel del

52. Vill du gifta dig? Det kommer jag säker vilja

53. Vad önskar du dig i julklapp? Det står på min önskelista

54. Vilken bok läste du senast? Just nu läser jag Paris-Dakar

55. Har du körkort eller bil: Körkort ja, bil nej

56. Vad har du alltid i din väska: Det jag behöver

57. Har du ett turnummer? Ja

58. Har du någon gång åkt snowboard? Ja

59. Har du varit utomlands någongång: Ja

60. Vilka världsdelar har du varit i? Europa, Asien, Sydamerik och, Nordamerika

 

ANTINGEN – ELLER FRÅGOR:

Storstad eller landet

Kött eller fisk

Hund eller katt

Sverige eller utlandet

Sport eller nyheter

Fotboll eller hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar

Sommar eller vinter

Höst eller vår

Flyg eller tåg

Bil eller buss

Hemmakväll eller utekväll

Vanilj eller choklad

Jeans eller mjukisbyxor

Ringa eller sms:a

Blyerts eller bläck

Bruna ögon eller blåa ögon

Osminkad eller sminkad

Skridskor eller skidor

Varm eller kall o’boy

Harry Potter eller Sagan om ringen

Sanning eller konsekvens


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

I dagens lucka kan du vinna ett par Damn Heels, var gärna med! :D http://adaras.se/2012/december/lucka-5-vinn-damn-heels-i-guld-eller-silver.html#comment

2012-12-05 @ 13:00:25
URL: http://adaras.se
Postat av: Frida

Såg att du var med i Ellens tävling,! Skulle bara tipsa om att jag precis startade en tävling i bloggen om presentkort på 100 dollar hos Romwe :)

Här: http://fridahs.wordpress.com/2012/12/05/win-100-dollars-worth-gift-certificate/#comment-704

2012-12-05 @ 13:32:01
URL: http://Fridahs.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0