Gillar/Ogillar November 2012

Gillar:
Att all gammal musik kommer tillbaka och är så JÄKLA bra!
Att jag köpt ett träningskort och börjat använda det
Alla underbara TV-serier som jag tittat igenom på senaste tiden
Hur underbart mycket godare Coca Cola är sedan jag slutat dricka det dagligen
 
Ogillar:
Att min förkylning satt sig på mina stämband
Människor som inte har respekt för andra
Hur mycket jag än rensar garderoben som finns det aldrig tillräckligt med plats
Att det mesta verkar gå att lösa så länge man lägger energi på det
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilken härlig höstbild!

Svar: Tack :) Jag älskar faktiskt att ta "typiska årstidsbilder", de blir ofta väldigt härliga!
Malin

2012-11-20 @ 18:33:39
URL: http://moore.se/charlotte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0