Blogglista

1. Beroende av just nu?
Att rensa.

2. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Svart får det bli, jobbigt på sommaren kanske men jag får väl gå runt i bikini då, för svart är ju så snyggt oavsett vilken del på året det är.

3. Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är omtänksam och mina ögon.

4. Dina planer inför 2015?
Gå klart tredje året på universitetet, någon utlandsresa i sommar och njuta av vardagen.

5. Brukar du skratta för dig själv?
Nej, inte om jag inte läser en rolig bok eller ser en rolig tv serie eller film.

6. Vilken stad vill du helst bo i för resten av livet?
Jag älskar verkligen Stockholm och även om jag provat att bo i andra städer, både stora och små i andra länder, så måste jag nog erkänna att Stockholm ser ut att vara staden jag vill bo i nu iaf.

7. Hur ser dina morgonrutiner ut?
Det beror alldeles på resten av dagen. Gå upp tidigt och åka till skolan eller jobbet, sova ut innan plugg hemma eller träning sätts igång. Eller bara ta det lugnt och mysa halva dagen om jag är ledig och inte måste göra något.

8. Vad längtar du efter?
Att vara klar med min utbildning.

9. Serier du följer just nu?
NCIS, Hawaii 5 0, Bones, The Big Bang Theory, Once Upon A Time, Chicago Fire, Chicago P.D., Sherlock och Hell On Wheels.

10. När brukar du oftast gå och lägga dig?
Skiljer sig från dag till dag men jag går och lägger mig tidigare nu när jag har lite mer rutiner.

11. 5 saker du vill göra i framtiden?
Flytta hemifrån, besöka Kuba och Venezuela igen, kunna spanska flytande, ta examen och få ett heltidsjobb inom yrket jag utbildat mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0