En lista -

10 favoriter:
Färg: Svart
Mat: Grillat
Artist: Romeo Santos
Film: Dirty Dancing Havana Nights
Bok: The Hunger Games
Sport: Latindans
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Dulce de leche
Tid på dygnet: 20.00

 

9 för tillfället:
Humör: Uttråkad
Smak: Choklad
Kläder: Myskläder
Bakgrund: Olvidarte
Nagellack: Rosa från Essie
Tid: 16.30
Omgivning: Lugnet före stormen
Irritationsobjekt: Fonetik

 

8 första:
Bästa vän: På dagis
Screen name: Är osäker på vilket som var det första
Husdjur: Felix, mitt älskade marsvin
Piercing: Hål i öronen, även de enda piercing jag har
Förälskelse: Som 5-åring fick jag upp ögonen för 13-åringen som spenderade somrarna på landet precis som mig
Musik: Lyssnade på så mycket när jag var liten
Bil: Första bilen jag körde var en Ford Focus
Kyss: Var verkligen ingen big deal

 

7 senaste:
Cigarett
: Usch, röker inte
Mat: Kyckling enchiladas
Dryck: Vatten
Biltur: Det är ett par veckor sedan
Kyss: Igår
Spelad låt: Olvidarte
TV-program: Scorpion

 

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: När man inte visste bättre
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja


5 nej tack:
Kläder: Stora axelvaddar
Mat: Pölsa
Musik: För mycket dunk
Dryck: Gin
Personlighetsdrag: Falskhet, inte kunna hålla löften

 

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Lagade mat och tittade på tv serie
Du kan höra just nu: Musik
Du inte kan leva utan: Min familj
Du gör när du har tråkigt: Tittar på serier, läser, städar

 

3 personer:
Du kan berätta allt för: Min närmsta vän
Du tycker om: Mina vänner
Du inte gillar: Personer som inte kan hålla löften och som ljuger

 

2 val:
Kaffe eller te: Inget av det
Vår eller höst: Båda

 

1 önskan:
Just nu: Vara klar med universitetsstudierna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0