Såhär är det nu

Vad har du på dig?
Svarta jeans, svart linne, vinröd stickad tröja, strumpor, tofflor och en klocka

Hur mår du?
Jag mår ganska bra. Känner mig ganska lugn och som att jag har det viktigaste under kontroll

Vad önskar du just nu?
Jag skulle gärna vilja vara helt flytande i spanska, vara klar med min utbildning, ha ekonomisk möjlighet att köpa en lägenhet i Stockholm samt ha mer "fritid" så att jag om jag vill kan ta en weekend resa, träna mer och bara njuta av livet med lite färre måsten. Men mest av allt så önskar jag att jag aldrig behöver känna mig stressad!

Vad har du ätit idag?
En smoothie, lite russin och en italiensk pastagryta med salsiccia

Vad ska du göra imorrn?
Njuta av en ledig dag, plugga spanska och förhoppningsvis göra något kul!

Och resten av helgen?
Dansa, dansa, dansa!

Vem saknar du?
Flera

Senaste köp?
En sjukt snygg festlig långklänning!

Vad skrattade du senast åt?
Knasiga saker på en föreläsning

Vad grät du senast åt?
Film, brukar bli så

Vem sov du senast med?
Killen min

Vad läser du just nu?
Spanska

Senast sedda film?
The son of no one

Vilken svordom använder du mest?
Fan tror jag

Har du dejtat någon av en annan religion?
Ja

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Spanska och Engelska

Vilken är din favoritfrukt?
Jordgubbar, fast det kanske räknas som bär? Annars säger jag apelsin bara för att kyld nypressad apelsin är så otroligt gott!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Många har kopplat ihop mig med Kirsten Dunst

Vad är du rädd för?
Hajar

En person du tycker är snygg?
Channing Tatum

Blir du lätt svartsjuk?
Bara om det finns anledning att vara det

Din favoritkaraktär ur en serie?
Omöjligt att välja en. Men Peyton och Haley i One Tree Hill måste jag nog svara

Vilket språk hade du velat lära dig?
Spanska lär jag ju mig atm och det vill jag gärna kunna mer eller mindre felfritt. Om jag ska välja ett till så blir det nog portugisiska för att det blir enklare då det finns likheter med spanska samt så underbart fin kizomba musik på portugisiska!

Vad för sorts killar faller du för?
Charmen är det jag faller för, utan tvekan

Vart vill du åka just nu?
Spanien, Kuba, Japan, Hawaii, Kroatien, Grekland och massor av andra ställen! 

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Nu är det ju ett halvår kvar tills jag fyller år.. Men om man får välja helt fritt så blir det en lägenhet och en resa! Om man tänker lite mer realistiskt så önskar jag mig böcker (Harry Potter på engelska, samt lite kriminalromaner av Håkan Östlundh som jag gillar), hårprodukter från Amika, en spahelg, massage, ett par nya fårskinnstofflor och lite snygga hanky panky trosor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0