Lista på frågor och svar

Har du ett namn som bara din familj kallar dig?

– Nej, jag har inte något specifikt smeknamn utan de flesta kallar mig vid mitt förnamn.

 

Har du någon ovanlig/konstig vana?

– Det har jag säkert men har svårt att säga vad. Kanske att jag gör saker på ett visst sätt? Vet dock inte om sånt är särskilt ovanligt eller konstigt.

 

Har du några konstiga fobier?

– Har inga direkta fobier, så nej det skulle jag inte påstå.

 

Vilken sång älskar du i hemlighet och sjunger när ingen hör?

– Sjunger och nynnar på det mesta jag lyssnar på eller har hört en del, sådet kan vara vilken sång som helst. Men det är ingen sång jag tycker är pinsam eller så.

 

Vad stör du dig på hos andra?

– Kan störa mig på att människor ibland tror att hela världen kretsar kring just dom, eller åtminstone så beter dom sig så. Det gäller bland annat en del lärare som lägger in extra lektioner utan särskilt mycket framförhållning, personer som tränger sig före andra och får andra att vänta i köer för att de bara ska föra över lite pengar just precis när de ska betala i kassan. Jag kan tycka att sånt är respektlöst.

 

Har du några nervösa vanor/ vad gör du när du blir nervös?

– Trots att jag slutat bita på naglarna så trillar jag ibland dit om någon nagel börjar skiva sig, gå av eller det blir ett jack i den. En extremt dålig ovana som jag hoppas ska försvinna för alltid!

 

Vilken sida av sängen sover du på?

– Det spelar mig ingen roll så länge jag får ligga nära min andra halva.

 

Vad var ditt första gosedjur och vad hette det?

– Det kommer jag inte alls ihåg. Hade hur mycket gosedjur som helst och kommer inte ihåg något speciellt som det absolut första. Däremot kommer jag ihåg att jag fick en Paddington av mamma och pappa när de hade varit på en resa till London. Det var den första resan dom gjorde själva från att jag föddes, jag tror jag var runt 5 år när de åkte och jag minns att jag blev glad över min present.

 

Har du något du alltid säger åt andra att göra, men aldrig gör själv?

– Ja, jag har märkt mer och mer att jag ofta är väldigt orolig och bryr mig om andra och därför alltid säger till att mina nära och kära ska gå till läkaren om de känner sig dåliga, vila och ta det lugnt om de känner sig stressade och så vidare men märker att jag själv lyssnar inte lika aktivt på just de råden. Väldigt dumt egentligen och det är något jag börjat tänka på mer och mer och hoppas att jag kan ta åt mig av det också!

 

Vilket håll står du åt i duschen?

– Men duschen riktad mot mig, den större delen av tiden har jag vattnet mot ryggen, tycker det värmer bra och det blir alltid så när jag ska skölja ur shampoo, inpackning och balsam. Medan jag masserar i shampoo och sånt så stor jag dock med framsidan av kroppen vänd mot duschen. 

 

Vilken är din favoritmat som är ”dålig”, men du älskar att äta det i alla fall?

– Det beror väl på vad som räknas som dålig. Älskar ju choklad men det är ju ingen mat utan godis. Men bröd är något jag tycker väldigt mycket om, och äter i perioder. Försöker ofta undvika det lite grann om jag ska försöka äta lite nyttgare men att äta gott nybakat varmt bröd är verkligen hur gott som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0