Vilket jävla tjafs!!

Nu är alla föreställningar avklarade, det blev skit bra! Speciellt den sista... den som vi "förstörde" hahahhahaha XD
Stämningen var kanske inte den bästa, men fy fan va bra vi spelade! Synd för dom som inte gillade den XD

Men vad är egentligen problemet? nu verkar ni knappt bry er? eller i alla fall vissa?
ni hade förmodligen sagt nej? så då spelar det väl ingen roll?
jag älskar er, och jag bryr mig om er, ni är dom tjejer som står mig närmast, och jag skulle inte vilja byta ut er för något/någon i hela världen!
men jag älskar honom också, på ett annat sätt, och det måste ni (vare sig ni vill eller inte) acceptera. ni behöver inte förstå eller tycka det är bra, men ni måste acceptera det...
jag kan väl umgås o älska andra än er? jag har ett liv utanför vårat lilla gäng, de har ju ni också?

asså vi bråkar bara mer och mer, det handlar om kött, tändare och killar... och nu film med massor av folk från klassen, vart fan kommer de här sluta egentligen?! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA MALIN MALIN MALIN
DU VÄRKAR INTE VILJA SLUTA BRÅKA......MEN OM EN KILLE BETYDER MER FÖR DIG SÅ KAN DU JU GLÖMMA ATT HA VÄNNER I DIT LIV SEN-...,...

2008-03-29 @ 23:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0