do it!

Senaste
1. Kompis du träffade: Räknas pojkvännen? ;)
2. Personen du pratatade med: mamma xD
3. Du fick SMS av: haha mamma xD
4. Telefonsamtal: pappa x)

Idag
5. Kläder: klänning från Mallorca (bild kommer imorrn), vita leggings och kilklack skor från wedins
6. Bättre än igår: njae, vet inte riktigt..

Imorgon
7. Är det: fredag, 6 månader och en vecka sen ajg och tommy blev tillsammans xD haha!
8. Planer: städa, ta de lugnt, ladda upp bilder här på bloggen :)
9. Händer imorgon: antagligen de jag har planerat? kanske även åker till farsta och köper en concealer (stavning?)

Favorit
10. Nummer: 7 :)
11. Färg: Röd och Svart
12. Årstid: SOMMAR! :D
13. Saknar du någon? Ja, de gör jag
14. Humör för tillfället? Skrattar otroligt mycket pga en grej som eloy sa xD

Frågor och svar
15. Det första du gjorde i morse? kysste tommy :)
16. Vad åt du sist? en macka
18. Tror du på distansförållanden? ja det gör ja, även om jag tycker det är bättre att kunna träffas när som helst
19. Vem tänker du på just nu? tommy <3
20. Tror du att personen tänker på dig med? i hope so!
21. Vart reste du sist? räknas landet? annars blir de Mallorca ;)
22. Vad gjorde du igår kväll? ¨Tittade på tv med tommy :)
23. Liknar du din mamma eller pappa? till utseendet så liknar jag väl mamma en del, men jag har pappas humör!
24. Ler du ofta? Vet inte riktigt, när jag är glad gör jag ju de såklart, men kanske inte så jätte mycket annars...? you tell me!
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? jag har bara sett en fallade stjärna en gång, och då önskade jag mig något, kommer dock inte ihåg vad xD
27. I vems säng sov du i igår natt? Tommys <3
28. Vilken färg har din tröja? har klänning på mig ...

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? jupp
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? jupp
31. Gråter du när du skadar dig? nja, de händer

Lycka
32. Är du en glad person? beror ju lite på ;)
34. Önskar du att du var lyckligare? jag är lycklig nu, men de är ju klart att de alltid kan bli bättre ;)
35. Är lycka överskattat? nej?
36. Kan musik göra dig glad? ja!

Kärlek

37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? ja :)<3
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja :)<3
39. Har du en flick/pojkvän? Ja :)<3
40. Är du nöjd med det? Ja :)<3
41. Är du kär? Ja :) <3

Hat
41. Vem hatar du verkligen? vet ärligt talat inte
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? nej xD
43. Är du en mobbare? nej
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? ja
45. Har du blivit sviken någon gång? ja, för många!

Skolan
46. Gillar du skolan? de har varit najs än så länge :) speciellt drama klassen :)
47. Favoritämne? Musik is my drug!
48. Värsta ämne? ehm...franska xD
49. Har du spytt i skolan nån gång? nej x)
50. Är skolmaten god? nja, ibland, ibland inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0