Mallorca, dag 5

Dem sista bilderna från Mallorca resan kommer nu :)

På morgonen gick vi upp och duschade och gjorde i ordning oss, även packade resväskorna!  :) sedan gick vi mot ett café som heter capuccino :) under den vägen som tog cirka en timme att gå (kanske på grund av att vi stannade i flera affärer), så shoppade jag de sista, blev dock inte mycket, men i alla fall något!
Klockan 13.00 mötte vi upp Isabella på caféet och hennes två kompisar :) Sofia skulle egentligen också komma, men det hade strulat till sig, så det gick inte, det var tråkigt eftersom vi aldrig fick säga hejdå till henne  : /
Vi gick till ett annat café i närheten där Isabella beställde en smoothie :)
Efter de så gick jag och Philip tillbaka och när vi kom fram var det i stort sätt dags att åka till flygplatsen :)


Här är en bild på en parkeringsplats nära hotellet... pappa tyckte att jag skulle fota den eftersom att det lutade åt ena hållet i en backe xD det ser jätte roligt ut, i alla fall när man är där!

Vi kom till flygplatsen, och där fick vi veta att vårat plan var 2 timmar försenat.. men medans vi väntade så blev det bara mer. Det slutade på cirka 3½ timmar.


As you can see... Delayed!


Tillslut blev det så att dom tog bort vårat plan, sterling planet alltså, eftersom de var problem med det. Så vi bytte till något som hette fly excellent... en av mekanikerna följde med på resan.. de var lite småläskigt!


En bild tagen från flygplanet :)


Hey there!


Jag gillar den här bilden av någon skum anledning :)


Åkte iväg till startbanan eller vad de heter :) och det började mörkna!


Här kommer några bilder från när vi var i luften :)








Här kommer den sista bilden :) Det är en bild tagen i luften, så att man ser stockholm mitt i natten :)


Det här var alltså min Mallorca resa :) men jag kan garantera att det blir flera! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0