Mallorca resan, Dag 1

Nu kommer lite bilder från Mallorca resan :)
börjar med dem som togs på vägen till arlanda, på arlanda och på flygplanet :)


Vi blev skjutsade in till centralen av philips pappa :) därifrån tog vi arlanda express till arlanda :)

Jag & Philip på Arlanda express :)


En till bild på mig och philip på arlanda express :)


På arlanda gick vi runt och kollade en massa, köpte godis och en ring, hade ju ett par timmar på oss :)
så vi satt även och tog det lugnt ett tag!

philip på arlanda :) läser illustrerad vetenskap tror jag


Jag och Philip på arlanda :)




Bestämde oss för att äta middag där :)

Väntar på Maten :)


Mamma och pappa på restaurangen på arlanda :)




Jag och philip på restaurangen, god mat!


självutlösare!


Tog lite egopics inne vid toaletterna :) här är några av dem:







Sen fick vi veta att flyget var försenat, det berodde på att dem inte fick tanka eftersom att det var åska.
Det var ungefär en timme till som vi fick vänta, man blev otålig, men det var ingen större fara :)

Här kommer lite bilder som togs i planet :)



Philip


Philip again


Mamma :)


Pappa :)


Som ni ser så var det rätt dåligt väder!






Även om solen tittade fram ibland :)


Nu är vi i luften!


















Den här bilden, på mig och philip, är tagen utanför flygplatsen i Palma :)

När vi kom fram till hotellet så var det fullbokat, så vi fick bo på ett annat hotell första natten, det hette Agusta. När vi hade checkat in där och bytt kläder så gick vi ut på en promenad sent på kvällen, klockan var väl ungefär halv 1

Här kommer 2 bilder från promenaden :)




Vi satte oss på en bar och tog lite att dricka innan vi gick hem till hotellet igen!
Philip


Jag :)


Så, det var bilderna från första dagen :) Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0