Örhänge

Köpte ju nya örhängen i början av sommaren :) köpte bland annat ett set, alltså ett halsband och ett par örhängen som hörde ihop :) här kommer en bild på ett av örhängerna!



Tänkte åka upp till "Hemmakväll"/ Videomix och hyra film :) eller rättare sagt 3 filmer :) det är 3 filmer en vecka för 120 kr :) och det passar bra! Tänkte hyra Simpson filmen, för jag är så sugen på att se den! Sen ville mamma se flyga drake av någon anledning x) så de blir väl den också, sedan blir de väl någon wallander eller romantisk komedi för min del!
Jag kommer uppdatera senare ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

kolla gärna min blogg.

2008-08-23 @ 00:09:42
URL: http://carolinejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0