Stereon!

Som sagt så köpte jag en begagnad stereo i måndags kväll :) har fotat den idag :) så jag tänkte lägga
upp bilderna här!

Såhär ser den alltså ut, det är 3 delar :) en förstärkare-del, en CD-del och en radio-del :) jag fick 2 stooooora högtalare med och mixerbordet sagt mikrofon har jag sedan innan :)
Här ser man själva stereon och en del av den stora högtalaren!


Här ser man en högtalare och en del av stereon och mixerbordet :)


Så här ser högtalaren ut!


Det är väääärldens bästa ljud i den och jag är supernöjd!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaa visst kan vi det !får höras någon dag. snygg stereo och allt.Skulle knappat få plats i mitt lilla rum haha.

2008-08-20 @ 19:35:58
URL: http://emslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0