Sjunga!

Jag ar lycklig!

Har precis sjungit med bandet pa scenen pa hotellet och nu har jag bestamt mig, jag ska sjunga, det ar det jag ska gora helt enkelt! Pa scenen trivs jag bast, nar jag star och sjunger tillsammans med ett band och nagon som korar. Det ar en otrolig kansla! Att sjunga infor over 50 personer pa ett lyxhotell i thailand ar sjukt stort, i alla fall for mig! Sjong ju pa pappas brorsas brollop i somras och det var ocksa stort! Det ar storre an att sta pa en scen pa skolan pa kabaren och pa teatern, det ar liksom nagot som inte hander alla :)

Kommer formodligen fa sjunga mycket mer bade har pa hotellet och pa de andra hotellet vi ska bo pa, for sangerskan har en kusin som spelar dar, sa jag kunde bara saga hennes namn sa kommer jag fa sjunga :) det har ar helt otroligt for mig :) Nu far jag ju verkligen testa pa hur det ar och det ar de har jag vill! Helt klart!

Borjade skaka pa scenen, sa pass mycket att jag fick koncentrera mig pa att inte tappa balansen och trilla xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0