Bilder från shopping

Här kommer bilderna på allt jag shoppade förra veckan :)


Här är mina nya fina svarta skor :)

Såhär ser klacken ut, och hela skon, från sidan :)
Jag köpte dom på Wedins :)


Här är alla olika hårsaker som jag köpte på glitter :)


Jag fastnade speciellt för den här :)


Mitt nya vita linne från kappahl :)


Mitt nya nagellack :)






Här är mina nyta gula skor :) blev helt förälskad när jag såg dom :)
är köpta på euro sko eller vad den affären nu heter xD


och så sist men inte minst :) mina nya trosor :)


Det där var all shopping förutom mina nya solbrillor :) dom har jag inte fotat än :) Lägger väl upp bild på dom senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina saker, supersöta skor och sånt där! :)

2008-07-12 @ 18:43:30
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0