want to know more about me?

Lovar du att vara ärlig? jupp, ärlighet varar längst (a)
Du heter: Malin Anna Maria Lundell
Smeknamn: Maulun?
Låt just nu: The Ytse Jam - Dream Theatre
Om du röker: Nej, har aldrig ens testat
Beroende av: Choklad och Coca Cola!
Favoritkaraktär(er) i bok: eeh, vet inte riktigt..
Vem behöver du mest just nu: Mina underbara vänner och pojkvännen
Vad tror folk om dig: Det beror väl på vilka folk man menar, men oftast att jag är en annulunda, men schysst tjej som står för vad jag tycker? Det är åtminstone vad jag hoppas att dom tror..
Stämmer det: Ja :)

Vad får du oftast komplimanger för:
Min kropp? Fast de är väl mest när jag säger ngt negativt med den.. Det jag får mest komplimanger för är sjungandet! Speciellt nu efter att jag kom vidare till intagningsprov 2 på Rytmus
Vad säger du för att imponera på någon: jag är väl mig själv, har inget speciellt jag gör. Love me or hate me!
Hur imponerar man på dig: Man ger mig uppmärksamhet, på ett sätt som får mig att känna mig speciell, men man måste vara sig själv!
Brukar du skratta för dig själv? Hahah, jaa ibland.. men dom gångerna är störda! xD
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Haha ja absolut x) att det ska bli helt fuckat  just denhär gången XD man kan ju alltid hoppas ;)" tro mig, ni vill inte veta vad jag och jessica pratade om! xD
Vilken är din favoritmålning?: ehm, jag är inte så mycket för konst.. men Frida gjorde en fin bild av mig :) hon ritade av ett foto som jag tog i en studio, den bilden gillar jag!
Vart bor du: Enskede, Tallkrogen
Trivs du där: Ja, det gör jag, men det kan vara lite för mycket stök och festande av idioter ibland...
Äger du några converse: Ja typ.. fast de är nån fejk sak från skopunkten
Festar du mycket: Nej, inte alls längre
Vad har du för mobil operatör: comviq, bytte från telenor i vintras
Är du allergisk i mot något: ja, marsvin, hästar, katter och ahlgrens bilar, och Nej inte andra pälsdjur!

Har du haft sex idag: Nej, tyvärr inte, haha!
Nästa mål i ditt liv: Lära mig spanska och spela gitarr och åka till mallorca
Hur svarar du i mobilen: "Hej, det är Malin"
Vem ringde du senast: Min pojkvän Tommy
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: eeeh, rätt så mycket, men de sista var väl puss o gonatt :)
Antal sömntimmar inatt: 11 :D
Sov du ensam: ja =/
Tycker du om din pappa: Ja för de mesta i alla fall :)

Brukar du komma i tid: ja, förutom till franskan, jag gillar inte franska, så jag skiter i att komma i tid xD
När mår du bra: När jag är med gänget och tittar på film :)
När blev du fotad senast: De var väl förra lördagen när vi var hemma hos sanna antar jag xD då blev jag fotad tillsammans med kajsa när vi lagade mat!
Vanligaste färg på dina kläder: eh, typ blå, grå, vit, svart?
Vad tycker du om fötter: helt okej?
Är du smart: jadå ;) nej men kan väl vara lite blond ibland, men oftast rätt så smart i alla fall !
Är du aktiv i skolan: ja, i o med att jag går ut nian så måste ju betygen vara bra!
Vem/vilka saknar du just nu: Tommy, Niklas, Joel och Philip tror jag ..

Favorit dryck på morgonen: Juice, alltid!
Rakar du benen: Ja, de klart jag gör! Dock inte lika ofta på vintern som på sommaren
När brukar du gå och lägga dig: typ halv 12 ungefär
Är du blyg: Nej, oftast inte. Men om jag är osäker, då är jag rejält blyg
Sysslar du med någon idrott: inte direkt, har simmat väldigt mycket, och jag ska nog börja göra de igen. annars är de väl olika gruppträningar som är motion för mig!

Vill du hellre ha mail än brev:
brev är ju rätt coolt att få nuförtiden. Men de går ju snabbare och är enklare med mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag helt klart. men de är oftast inte den bästa kärleken
Har du spytt offentligt: Nja, inför mamma o pappa? men de kallar inte jag offentligt..

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Runka xD och kissa!
Använder du stjärnor eller kajal: stjärnor, va?! aja.. ehm, jag använder kajal! :)

Vem/vilka har betytt mest i ditt liv:
mest.. de är väl alla som var med i Scotland tror jag, men de är på ett annulunda sätt. annars är de väl karina, men hon gör de inte på samma sätt längre..
Är du nöjd med ditt liv: ja det är jag. Det kunde varit bättre, men också sämre.. så jag antar att de är bra!
Om inte, vad vill du ändra på: jag är ju nöjd, men om jag fick välja nånting att ändra så skulle de vara att mamma o pappa lät mig åka till mallorca utan vuxna, eftersom inga vuxna fick följa med 
Är du bortskämd: Ja, det är jag, inte så överdrivet, men är man ensamt barn så blir man oftast mer bortskämd än andra

Kommentarer
Postat av: cattis

hejsan, nej tar 100 kr för bloggarna jag gör om och då får dem precis som dem vill. 100 kr är inte direkt en summa när man lägger ner några timmars arbete.

2008-03-24 @ 16:41:16
URL: http://shadowstorm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0