Lista

SAKER SOM DU ÄR JUST NU:
[x] kär
[x] glad
[x] trött
[ ] vild
[x] lugn
[ ] nervös
[x] uttråkad
[x] irriterad
[ ] ledsen
[ ] besviken
[ ] arg
[x] sjuk (ont i halsen)
[x] stressad (som fan!)
[ ] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olyckligt kär

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: Maria, Emelie och Niklas är dom närmaste som förstår
Någon som du längtar efter: Sophie!
Något som du längtar efter: sommar och att all skola ska vara slut!
Någon som du hatar: jag hatar ingen.. är trött på vissa personer bara..
Vem kramade du senast: Samuel :)
Vem kysste du senast: Min sötnos Tommy <3
Vem ringde dig senast: Pappa :)
Vem ringde du senast: Tommy :)
Har du några kärleksproblem: nej, de skulle jag inte påstå
Har du ätit något idag: japp, lunch i skolan och nyss en bulle av mormor som kom och hälsade på
Har du gråtit idag: nope
Har du skrattat idag: hahaha ja!

JAG:
Är singel: Nej
Saknar något just nu: ja
Är rädd för att bli övergiven: njae.. inte direkt..
Svär ofta: ja, de gör jag x)
Sjunger i duschen: jupp ;)
Morgonperson: absolut inte!
Är kär i kärleken: njae, skulle jag väl inte påstå.. fast de skulle nog andra göra att jag är xD
Skrattar åt mina egna skämt: haha, sometimes
Vill ha barn: haha, nån gång i framtiden förmodligen
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: ja, kanske de..

HAR DU:
Glasögon/linser: nej
Piercingar: Bara vanliga hål i öronen
Syskon: Skulle haft en brorsa, men han dog i cancer när han var 8
Pojk/flickvän: japp :) pojkvän
Jobb: ja, två stycken :) simtränare och konsum
För många vänner: nej, de har jag inte xD
Rymt hemifrån någon gång: nej, itne som jag kommer ihåg..
Färgat håret: tonade de för typ 6 år sen, nu har jag bara lagt slingor
Bra självförtroende: nja, sådär.. skulle inte skada att ha bättre
Sagt "jag älskar dig" till någon: ja :) och jag har menat de
Varit kär: ja det har jag, är de just nu
Dumpat någon: ja
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: hahah ja xD
Varit på en blind date: Haha nej nej x)
Somnat gråtande: jupp, de har hänt, men nu är de länge sen

BRUKAR DU:
Titta dig själv i spegel: haha ja, flera gånger per dag
Ha ångest: ibland
Drömma mardrömmar: ja, med jämna mellanrum
Klä dig i svart: Ja, de gör jag väl flera gånger i veckan.. men kanske inte på sommaren..
Hata folk: njae, inte direkt...
Lita på folk: ja, jag brukar oftast lite för mycket på folk och tro de bästa om dem...

SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: haha, jag själv :)
Du delade en dricka med: Fick smaka apelsinjuice av pojkvännen dag :)
Skrek på dig: haha tror de var maria x)
Du fick sms från: Tommy sötnos <3
Du snackade med på msn: Maria :)


Kommentarer
Postat av: maria

har jag skrikit på dig? :O

hahahahhahaha

<3

2008-05-24 @ 16:25:46
Postat av: Malin

haha ja xD när jag tog på dina tuttar (a) hihi! ^^

2008-05-25 @ 21:35:10
URL: http://maulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0