en lista :)

Jag kommer från: Stockholm
Jag heter: Malin
Hur gammal är du? 16
När fyller du år? Mars
Tycker du om någon just nu? ja, min älskling
Om sex månader: Är jag 17, längtar efter sommaren och snart slutar ettan :)
Jag samlar på: minnen och pengar :)
Gröna eller röda äppeln: gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Tommy..?
Gillar du golf?: minigolf är rätt kul
Vilken tid gick du upp idag?: vaknade halv 8, men somnade om och gick upp 11
Har du sovit i din egna säng inatt? ja
Har du sovit ensam inatt? ja :(
Har du strumpor på dig nu? nej, tofflor
Hur svarar du i telefon? Hej det är Malin
Vad ska du göra ikväll? Bara ta det lugnt :) titta på TV
Vad ska du göra imorgon? Förhoppningsvis gå till skolan
Var vill du bo när du blir stor? Det får jag se då :)
Är det okej att gråta? ja
När grät du senast? några veckor sedan kanske..?
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren
Bär du glasögon eller linser? nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej inte direkt
Har du piercing? bara hål i öronen
Har du tatuering? nej
Vill du gifta dig? time will tell
Vill du ha barn? time will tell
Solar du ofta? nej, men nu innan jag ska utomlands så solar jag lite
Är du bra på att laga mat? jadå :)
Gillar du att dansa? det är kul
Hur vig är du? inte alls särskilt vig..
Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys ;)
Tror du på ett liv efter döden? vet inte
Bor dina föräldrar tillsammans? japp
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? blå
Vilka hårfärger har du haft? blont och så har jag tonat de brunt över en helg x)
Har du någon gång gråtit dig till sömns? japp, men de är lääääänge sen
Är du beroende av något? biter på mina naglar om man kan kalla de beroende
Röker du? nej
Senaste låt du hörde? nån typ mozart eller bethoven sak på Sagas bloog x)
Vad gör du på helgerna? är med tommy, tittar på film, träffar folk, jobbar, pluggar, shoppar :)
Brukar du bädda sängen? ibland :)
Har du kysst någon under den senaste veckan? ja, min pojkvän tommy :)
Vad var det senaste du sa? puss hej (sa hejdå i telefonen till pappa)
Vem kramade du senast? Adrian
Saknar du någon nu? ja, min älskling och saga
Vem ringde du senast? tommy såklart
Var du glad igår? ja de var jag väl :)
Sminkar du dig? japp, men nu är jag osminkad, är ju hemma och sjuk...
Känner du dig värdelös? nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0