en lång lista xD

Här kommer en lista för er som vill lära känna mig bättre :)

Har du pojkvän/flickvän? - ja
Är du kär? - ja
Hur tidigt stiger du upp? - beroende på när jag börjar, 6 tidigast, 9 senast
Vilka hatar du? - hatar ingen, men jag ogillar vissa
Vem vet mest om dig? -  tommy och Sofia från Mallorca
Vad har du på dig just nu? - Mjukisbyxor, långt linne och stickad kofta
Vad ska du göra ikväll? - titta på One Tree Hill och House, ta det lugnt, sitta vid datorn och plugga företagsekonomi :)
När var du senast riktigt full? - never
Är du seriös? - när det gäller att vara seriös elelr ta något seriöst så gör jag det
Färg på håret? - blond, fast rätt mörkblond nu på vintern  : / men det bleks ju i Thailand :D
Och frisyren, hur ser den ut? utsläppt och lite halvvågit :)
Vad har du för färg på ögonen? - blåa
Favoritfärg? - svart och rött
Hur många par skor har du? - de är väl 17 eller 18 tror jag :)
Bästa glass? - ben and jerrys ;)
Vem är snyggast just nu? - tommy! <3
Var har du ont? - ryggen
Använder du hårspray? - nej
Vad ska du göra sedan? - ta det lugnt, kolla på One tree hill and so on..
Vad ska du göra imorgon? - skola, matte repetition, på kvällen har jag ingen aning
Vem skulle du vilja träffa nu? - tommy :)
Vad är det bästa just nu? - att jag är inne när det regnar :P
Vad är det sämsta just nu? - att jag inte kommer få träffa tommy på 3 veckor när jag åker till thailand
Sjunger du i duschen? - ja
Vem smsa dig senast? - jessica :)
Hur länge sov du inatt? - 7-7½ timmar
Vem skrattade du åt senast? - åt en tjej som gick runt med en plastpåse på huvet, hon ville tydligen inte bli blöt av regnet xD
Svart eller vitt? - svart :)
Göteborg eller Stockholm? - Stockholm, även fast jag gillar Göteborg :)
Hyrfilm eller bio? - Just nu hyrfilm, att gosa ner sig i sängen och titta på är underbart, men bio är också bra och mysigt, så jag vet inte riktigt x)
Natt eller dag? - dag :) jag är inte en morgonmänniska, men hellre är jag uppe när det är ljust än när det är kolsvart xD
Kaffe eller te? - inget av de xD
Plugga eller jobba? - beror lite på.. om det är lätt plugg så tar jag det, annars jobba :)
Är du svartsjuk? - nej inte direkt, har dock varit väldigt svartsjuk för några år sen och till viss del i börjat av ett förhållande
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? - vet inte ritkigt, jag är varken för eller emot det.
Tycker du om att gå i skolan? - nej, men det är kul att få träffa Saga och Jessica :)
Vilket ämne gillar du bäst? - spanskan :) lätt!
Vilket ämne gillar du sämst? - Historian, har aldrig varit kul enligt mig
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig? - att jobba på äldre vården
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? - ja, såklart jag gör xD
Vilken färg har din tandborste? - Haha, hemma har jag en rosa xD grön eltandborste, grön hos tommy, tror det är grön på landet också
Hav eller sjö? - Hav
Vad har du för väckarklocka? - Klockradio hemma, på landet eller hos tommy så är det mobilen
Har du åkt ambulans någon gång? - nej
Söt- eller saltlakrits? - saltlakrits!
Chips/ostbågar/jordnötsringar? - Chips!
Äpple eller päron? - om jag bara ska äta det utan att fixa eller nåt så är de äppkle, men jag älskar päron juice och äppelpaj :D
Äter du fiskbullar? - Det är gott om det är rätt smak på såsen :)
När klippte du dig senast? - i början av september, så jag ska klippa mig om nån vecka igen :) men bara pyttelite i topparna
Platt eller vanlig datorskärm? - platt, fast jag har vanlig på den stora datorn.
Vad har du för mobiltelefon? - Sony Ericsson V800, den är 3 år gammal, men funkar till och från xD
Har du brutit något någon gång? - nej
Vad är den värsta sjukdom du haft? - Körtelfeber, låg inne 5 veckor på sommaren för 3 år sedan och kunde inte göra ett piss.
Har du blivit sövd någon gång? - nej
Lever din mormor? - Ja
Har du varit med på TV? - ja, några gånger
Vad borde du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? - plugga kanske? nja, kolla på TV eller nåt annat oviktigt xD
Använder du tofflor? - jupp!
Använder du morgonrock? - ibland efter att jag har duschat och precis när jag går upp på morgonen :)
Favoritcafé: - finns många :)
Din längd: - 1.65
Vanligaste färgen på mina kläder: - svart, jeans, grått, vitt osv
I somras gick jag klädd i: - shorts och t-shirt/linne, klänning, kjol, bikini
Mig själv med tre ord: - duktig, söt och en bra lyssnare
Funderar på att plugga i framtiden: - juridikhögskolan (för att bli domare/jurist), textilekonom, civilekonom eller något annat inom ekonomi. Eller kanske något helt annat xD
Linje på gymnasiet: - går sam-ekonomi
Fulaste namnet du vet? - Har ingen aning faktiskt xD
Har ni en släktgård/gemensam stuga? - nej
Släktträff? - ja, när folk fyller år
Favoritblomma? - rosor, liljor (tror att de är liljor jag tänker på i alla fall xD), räknas kaktus?
Silver eller guld? - beror på,silver är snyggt men det kan guld också vara :)
Hur känner du dig just nu? - trött och lite hängig
Vem gillar du mest just nu? - tommy :)
Vad var det roligaste som hände idag? - att vi såg en tjej med likadan halsduk som Saga, gick förbi henne 2 gånger och Saga började skratta varje gång xD
Vilka sidor har du besökt idag på nätet? - hotmail.com, blogg.se, lite olika bloggar och bilddagboken.se
Vad tycker du om Stockholm, Göteborg och Malmö? - Jag bor ju i Stockholm och jag gillar staden, kan vara lite boring ibland, men fördelarna väger upp! Ligger centralt och nära arlanda och man kan ta sig (i stort sätt) överallt! Göteborg har jag varit i ett par gånger, har inga direkta erfarenheter, men det verkar i alla fall vara en stad med mycket bra shopping och trevliga ställen att gå på :) Malmö är en otroligt mysig stad :) Varit och fikat på ett par ställen och det var mysigt :) är ganska lätt att hitta också har jag för mig ^^
Putsar du dina skor? - njae, det fixar pappa xD
Är du mörkrädd? - till viss del
Är du rädd för insekter/spindlar? - ja, jag gillar dom inte!
Är du rädd för något annat djur? - Kanske inte så kul att stöta på en björn eller älg? Men jag är ju itne direkt rädd för det.. Är väl lite halvrädd för att få problem med djur utomlands.. typ som giftiga kryp eller farliga djur och så..
Vad är din naturliga hårfärg? blond
När borstade/kammade du dig senast? - imorse
velat att detta test ska va slut? - ja faktiskt x)


Kommentarer
Postat av: Emelie

ja jag vet :) men förut stod de 06.45 då jag skrev 00.45 men de e fixat nu.

2008-11-18 @ 18:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0