nu går jag till tommy!

Ditt namn?  Malin
Födelseår? 1992
Hur Lång är du? 1.65m :)
Spelar du något instrument? har spelat piano förut
Dina första tankar när du vaknar? kan jag somna om?
Vart befinner du dig just nu? Hemma :)
Biter du på naglarna? japp!
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? rosa x)
Har du några husdjur? nope
Är du singel? nej!
Vem är snyggast? Tommy <3 ;)
Vem vet mest om dig? Tommy och dom från Mallorca :)
Vad vill du ha just nu? Värme och pengar i all oändlighet!
Ditt mål i livet? Att jag bli lycklig
Rädd för? spindlar
Hur gammal är den äldsta person du kysst? 2 år äldre än mig (alltså 18), men det hände för typ 3½ år sedan nästan
McDonalds eller Burgerking? Både och :D
Sjunger du? JA!
Vad har du för skostorlek? 39
Vill du gifta dig? time will tell :)
Kommer du överens med dina föräldrar? ja, oftast
Din hårfärg? Blond
Skor du hade på dig idag? Svarta puma gympaskor
Vad sover du i? Sängen?
Kläder du har på dig? gråa mjuksbysor, turkost linne och duntofflor
Favoritårstid? SOMMAR!
Favoritmat och dryck? Tacos och Coca Cola!
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej de är Malin
Hur svarar du i mobilen? Hej de är Malin
Sov du ensam inatt? japp
Vad gjorde du kl 08 imorse? låg och sov
Vad var det senaste någon sa till dig? typ hejdå x) när jag och tommy skulle lägga på (snackade i telefon)
Druckit idag? oboy, juice, Coca Cola och mjölk
Vad är det för väder hos dig nu? Det är mörkt ute, så jag ser inte direkt vad de är för väder xD
Godaste glassmaken? Cactus Lime!
Drömmer du mardrömmar? har inte gjort de på länge vad jag kan komma på
Favoritklädsel? jeans + t-shirt eller långt linne/klänning + leggings
Favoritgodis? Choklad :) och lakrits såklart!
Hur många kuddar sover du med? 1, fast jag vill ha fler runt om mig :)
Längtar du mest efter just nu? Tommy! <3
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Shampo och inpackning (har precis tvättat håret)
Saknar du någon just nu? inte direkt xD
Snus eller cigaretter? INGET
Vill du ha barn? får väl se :)
Längtar du till din nästa födelsedag? haha, klart man vill ha presenter ;)
Är du blyg? egentligen inte, men jag blev det i början med tommy :$
Tycker du att du har fin dialekt? har ju ingen direkt dialekt x)
Tycker du om fester? ja :) fast jag är inte intresserad av alkohol :)
Tycker folk du är snygg? är ju inte direkt så att folk säger de så fort dom träffar mig, men klart jag har fått höra det några gånger xD
Har du använt någon hårprodukt idag? bara shampo och inpackning
Vad har du för planer till helgen? konsert på fredag, jobba lördag, kanske plugga och träffa tommy resten eller nåt xD
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? det som är nu är bra :)
En bra film? Mirrors!
Vem får en kram? Saga! :D
Vem får en puss? Tommy såklart!
Sprit, cider, vin eller öl?  Cider :)
Hund, råtta eller katt? Hund
Tycker du om din pappa? Jag älskar min pappa :)


Kommentarer
Postat av: Marica

Vad kul att Du ville vara med och tävla. Jag önskar dig nu lycka till!

2008-10-27 @ 19:14:45
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marie

Vilken fin och bra blogg du har!

Jag har kollat runt och läst lite, :)



Jag skriver också en blogg, och den handlar om mig själv som är 17 år och handikappad. Fick som 2,5-åring ett förkyldningsvirus i ryggmärgen som gjorde mig förlamad över en natt.

Nu idag kan jag gå men inte exakt som förut.

Jag har myalgi(muskelvärk) och nervvärk.

I min blogg skriver jag om min vardag och om vad jag har för mig!

http://mariestayreal.blogg.se/

2008-10-27 @ 19:32:37
URL: http://mariestayreal.blogg.se/
Postat av: JOANNA

snygg header:)

2008-10-27 @ 20:40:20
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Jonna

Sugen på att tävla?:)

2008-10-27 @ 21:14:42
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Denise

Tack så mycket för hjälpen sötnos :)

2008-10-27 @ 22:02:54
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: josefine

med vad jobbar du? :)

2008-10-28 @ 14:54:33
URL: http://kkarbin.blogg.se/
Postat av: Maria

stockholmska är en sorts dialekt xD

2008-10-29 @ 12:22:10
URL: http://mmariua.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0