shoppingen idag!

Tänkte slänga upp bilder på vad jag shoppade idag :)
Nödvändiga saker enligt mig själv ;) and that's good!





Fin tröja som slutar i midjan - H&M (10% rea)
Grå halvsliten jeans kjol - Gina Tricot
Halvhöga svarta stövlar - Wedins (30% rea)

Blev glad att det var rea :) då blev det mer för pengarna eller vad man ska säga ;) kändes skönt att få lite uppfräschning i garderoben!
Har ju ingen snygg jeans kjol, så den är perfekt! Har även funderat ett bra tag på just nya svarta stövlar :) och äntligen fick dom följa med hem ;) Den fina tröjan kommer passa perfekt till jeans kjolen ;) gäller bara att sätta på sig ett svart linne under så kan jag gå på fest ;) haha!

Kommentarer
Postat av: Saga

Åh du fick skorna!

Nu är jag avis ^^

2008-10-15 @ 21:01:20
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0