tjockis ;)

Haha sån godisgris som jag är så måste jag ju bara göra de här testet!

brukar du äta?
[ ] Snökulor
[ ] geléhallon
[x] Cocosstång
[ ] lysmelk
[ ] lakritsfiskar
[x] fruktnappar
[x] knäck
[x] fudge
[x] sockervadd
[x] karameller
[x] kexchoklad
[x] fizzy flaskor
[ ] klubbor
[x] Marabou choklad


gillar du?
[x] hamburgare
[x] pizza
[x] pommes frites
[x] tårta
[x] bullar
[x] munkar
[x] våfflor
[x] pannkakor


vart gillar du att äta?
[x] McDonald´s
[x] Max
[x] Pizzeria
[x] Burger King
[x] Glassbar
[x] Hard Rock Café
[x]Buffé
[x] Kina/Thairesturang
[x] Sibylla
[x] gatukök


dricka?
[ ] jul/påskmust
[x] sprite
[x] cola
[ ] fanta
[ ] alkohol 
[ ] red bull
[x] o´boy
[x] saft


SUMMA: 31!

1-15 anorexiabarn 
16-25 = Normal
26-34 mullig heheh ._.
35-45= FETTO!! Banta ffs


Kommentarer
Postat av: Maria

ojoj, den där frågegrejen ska jag aldrig svara på!

hahahhaha, så onyttig som jag är!

2008-10-14 @ 15:23:20
URL: http://mmariua.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0