En lista :)

Här är förhållandelistan 2008, alla måste göra den!

Är du i ett förhållande? Japp :) sedan 7 måndaer tillbaka!
Hur långt var ditt längsta förhållande? 1 år och 4 månader, men de är länge sen
Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? Är tillsammans med Tommy <3
Hatar du ditt ex? På vissa sätt ja, jag är inte bra vän med något ex i alla fall
Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? för länge sen ja
Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? ja, några smycken ligger väl nånstans
Vad är DU mest för, förhållande eller strul? förhållande, helt klart
Är du en player? nej
Har du blivit dumpad? ja
Har du blivit sårad? ja
Har du dumpat någon? ja
Är du en bra partner? jag hoppas det :)
Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? Har inte råkat ut för så mkt raggningsrepliker som tur är :)
Är du kär i någon nu? ja, i min pojkvän
Har du någon beundrare? Min pojkvän isf :)
Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? Så som Tommy är :)
Har du varit kär i flera samtidigt? kär och kär.. har väl gillat i alla fall.. jävligt komplicerat, men det är över sedan ett år tillbaka!
Har du sårat någon allvarligt? ja
Hur skulle du beskriva dig själv som partner? ger frihet till den andra, kräver rätt mycket uppmärksamhet osv.
När du vill ha någon, vad gör du? Visar intresse :)
Bästa raggningsrepliken? är inte så mycket för raggningsrepliker, det är bättre att visa att man har känslor enligt mig!
Hur skulle den perfekta dejten se ut? vet inte riktigt.. kanske typ titta på en film hemma och äta nåt gott :)
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Tommy, min pojkvän <3
Är du gift i framtiden? Beror väl på om någon friar och jag säger ja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0