en liten lista

Har inte haft någon lista på ett tag, så nu passar jag på att slänga in en :)

KLÄDER
Skor: Boots
Sneakers: Puma
Jeans: Stuprör, helst märket Diesel
T-shirt: med stort tryck, eller text
Underkläder: Spets!

ACCESSOARER
Väska: Mina favoriter från Scotland och Mallorca
Plånbok: min vinröda från wedins
Solglasögon: kappahl eller röda fårn åhland
Klocka: none

TEKNIK
Tv: 37" platt, eller min vanliga 21" i sovrummet
Stereo: Kenwood med sonab högtalare
Mobiltelefon: Sony Ericsson V800
Mp3: nej, en mp4 för min del, COWON D2
Dator: bärbar Dell, den vanliga har jag ingen aning om..

BADRUM
Tandkräm: Sensodyne
Tvål: någon som luktar lagom mycket
Parfym: Christina Aguilera eller Gucci Envy me
Medicin: allergi tabletter
Vitamin: c-vitamin, hemofer och B-kombin
Huvudvärkstablett: Alvedon

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: hellre vanligt
Vin: är under 18
Bröd: något gott att rosta eller färskt lantbröd
Glass: cactus/lime sorbet eller nån god vanilj eller choklad
Säng: Fått att farfar
Lakan: Helst mörka eller helvita
Espressomaskin: dricker inte kaffe
Kylskåp: har haft samma så länge jag kan minnas...

FÄRDMEDEL
Bil: pappa har en ford focus
Taxibolag: eeeh.. ingen aning x)
Cykel: står en mountain bike i källaren, men den har inte använt s på ett par år

ÖVRIGT
Frisörsalong: Klippoteket
Bank: SEB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0