Favorit i repris x)

Nu blir det en lista här i bloggen :) har haft det flera gånger innan, men eftersom att alla är olika så kan de vara kul med en ny!

Den är jag:

[x] Har ett smeknamn
[ ] Är blyg
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[x] Kan spara pengar länge
[x] Har alltid haft en vän (någon har man väl alltid?)
[x] Har gått på simskola
[/] Har bra ordning på mina grejer  (både och)
[ ] Jag har haft massa tejp i mitt hår
[x] Kan gråta till film / musik
[x] Har blivit sviken av någon
[x] Har svikit någon
[ ] Gillar att sporta

P O Ä N G: 8½

Utseende:

[x] Jag har långt hår
[x] Jag använder smink
[x] Har tyckt att jag är ful 
[ ] Är lång (jag tycker inte att 1.65 är långt)
[ ] Har blandad färg på ögonen (tror inte de...?)
[ ] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild (usch, nej!)
[/] Jag har färgat hår just nu (jag har gjort blonda slingor, men jag är naturligt blond i vanliga fall!)
[x] Jag har min vanliga hårfärg just nu

P O Ä N G: 4½

Förhållanden:

[x] varit kär
[x] haft känslor för någon som inte känt samma sak
[x] hånglat med någon av samma kön
[ ] haft sex med en främling
[x] älskar eller saknar någon just nu (både och!)
[x] tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
[x] blivit tillsagd av en främling att jag är het
[x] varit otrogen  

P O Ä N G: 7

Övrigt:

[x] Jag har mobil
[x] Kan numret till fler än 10 pers i huvet -
[x] Kan sjunga när andra lyssnar
[x] Gillar att kolla på TV
[ ] Tar droger
[x] Dansat på mitt rum
[x] Varit på begravning
[x] Hoppat från en brygga
[ ] Döpt en insekt jag hittat
[ ] Rullat ner från en pulkabacke (tror faktiskt inte att jag har de xD)

P O Ä N G: 7

Dina poäng: 27

0 - 16 - du är tönt!
16 - 22 - du är normal!
22 - 34 - du är ball!
34 -37 - du är en idol för många!

Well... what can I say? ;)


Kommentarer
Postat av: Em

e de ok om jag kopierar listan eller ? fett rolig haha,

2008-09-12 @ 23:49:25
Postat av: Amanda

sv: tack så mkt :) din med! Kram

2008-09-13 @ 11:16:59
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: rooroo

tidsfördiv. de här testen är så roliga.

2008-09-13 @ 11:27:23
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/
Postat av: HELENAAS

var gärna med på min frågestund!

2008-09-13 @ 14:22:07
URL: http://helenaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0