Skor

Jag köpte ju 3 par nya skor för fleeera veckor sedan, kom på att jag inte har visat de här på bloggen :) så nu när jag har lite tid över så tänkte jag visa för er! :)

Här är de första platta skorna :)


De är riktigt sköna och otroligt fina ;)


Här kommer de andra paret :) ett par beiga klackskor :) lite annorlunda, men otroligt fina!


Klacken är otroligt stadig och så eftersom att den är rätt tjock, men den är riktigt hög! Ser inte ut att vara det på bilden, ser ut att vara mindre, men det är den inte! Belive me!


Såhär ser de ut längst fram :) söta va?


De tredje paret är ett par svarta stilletter, såhär ser de ut!


De är riktigt snygga! Och inte speciellt svåra att gå i, har dock inte använt de än!


Såhär ser de ut framifrån :) otroligt fint mönster och de är otroligt fina på!


Är otroligt nöjd med mina köp :) allt som allt så kostade det 620kr :) ett riktigt kap alltså!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygga.vart köpte du dom ?

2008-09-09 @ 19:26:43
Postat av: Saga

Så klart jag kan hjälpa dig :D

2008-09-09 @ 19:36:28
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0