Mallorca dag 1 -09

Mallorca resan 2009, dag 1 :)


Mötte upp Cili vid tunnelbanan och tog den in till T-centralen där vi satte oss på Arlanda Express.
Gick självklart av fel station, så vi fick gå en del på Arlanda, men det gjorde absolut ingenting, vi var på topphumör!




Vi hittade en passage med massa olika färger, fanns uppklistrade grejer på fönsterna som gjorde att olika färger lyste in :) Riktig cool effekt faktiskt!






Köpte en varsin fruktsallad och satte oss och åt lite grann :)



Kollade lite bland allt godis och lite taxfree varor :)

Vårt plan


Dags för incheckning!


På planet :) Vi satt precis bredvid motorn, så tyst var det aldrig..


Jag fick denna skylt framför mig båda vägarna, ägd Cili! ;)


När vi kom fram tog vi en taxi till hotellet och sen rörde vi oss ut :) Käkade nattmat på Burger King, där vi träffade Roy :)


Han tog med oss till Tequila Cayote och där hade vi roligt fram tills efter 2 nångång då vi bestämde oss för att traska hem :)


Jag och Cili på Tequila Cayote


Roy, jag och Cili, på samma ställe :)


Bilder säger mer än 1000 ord :)

Kommentarer
Postat av: moonzanna

Sv: hej ! Det står på tävlingsinlägget ,men 10 Sept avslutas tävlingen

2009-08-24 @ 19:33:33
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0