rubrik

Namn: Malin
Piercingar: Bara hål i öronen
Tatueringar: Nej
Längd: 167
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Blond
Fräknar: Ja

Kär? Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans? Det händer ganska ofta
Tycker du att du är attraktiv? Oftast, men alla har sina upp och ner gångar
Dricker du? Jag har aldrig varit personen som dricker för att bli full, men jag saknar att kunna gå ut på krogen för att umgås och sånt och kunna ta något att dricka :)
Röker du? Nej
Vilken parfym använder du? Christina Aguileras första eller Gucci Envy me
Gillar du att tvätta? Det finns väl roligare saker att göra
Gillar du berg- och dalbanor? Ja :)

Senaste...
Filmen du hyrde?
En shopaholics bekännelser och Behind enemy lines
Filmen du köpte? Dirty Dancing 2 och Step up
Låten du hörde: House by the creek - Milow
Låten du laddade ner? -
Personen du ringde? Sagapaga
Personen som ringde dig? Pappa
TV-program du såg? Nån film igårkväll
Person du tänkte på? Tänker ju på alla möjliga nu bara för att man får den frågan


Favorit...
Låt:
Finns för många bra
Sak att göra: Vara med människor som betyder mycket för mig
Sport: Simning
Dryck: Coca Cola, Vitamin Well
Kläder: Shorts och linne
Bil: Cab ska det vara!
Serie: Vänner, 7th Heaven, One Tree Hill för att nämna några

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
Ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Det har hänt
Varit i slagsmål? Gått emellan
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Nej, bara kompisars kompisar

Antal...
Gånger du varit kär?
Flera
Gånger ditt hjärta brustit? Flera
Hjärtan brustet på grund av dig? Finns nog ett par
Tjejer du kysst? Ett par stycken på sanning och konsekvens när jag var runt 12 år.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ja, men inte på samma sätt som förut, men det finns flera :) Cili är en av dom!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Säkert nån gång

Senaste...
Boken du läste?
Modellsommar
Personen du fick e-mail av? En gratissida
Personen du fick brev av? Återbetalning av skatt
Personen du fick sms av? Saga
Saken du köpte? Mössa och hanky panky


Vad har du gjort idag? Varit i skolan och varit i farsta med pappa
Var det kul Skrattade ganska mycket i skolan så det har väl varit rätt bra
Brukar du svära mycket? Ja, men jag tror jag börjar bli bättre på att undvika det
När stiger du upp på morgonen? Beror helt på när jag börjar
Vad har du på dig? Jeans, t-shirt, tjocktröja
Vad ska du göra ikväll? Har inte så mycket planer, känner för att gå ut men jag tror inte de blir något
Vad är du allergisk mot? Marsvin, hästar, vissa kattraser och ett färgämne i ahlgrens bilar
Var har du ont? Huvudet
Använder du hårspray Inte ofta
Kan du stå på händer? Nej, kanske mot en vägg isf
Håkan Hellström eller The Ark? Ingen helst
Salt eller socker? Socker äter jag mer
Gillar du ketchup? Nja
Är du glad nu? Jadå, men huvudvärken gör det jobbigare
Var du glad igår? Ja
Vad dansar du till? Musik
Stockholm är... ? En bra stad :)
Göteborg är... ? Har varit där en gång och då var det fint
Kan du sjunga? Ja
Spaghetti eller makaroner? Makaroner
Land du vill besöka? Som jag redan varit i: Spanien, Thailand, Storbrittanien. Som jag inte varit i: Italien, Cuba och Mexico


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0