När vi ändå håller på...

När vi ändå är inne på listor ;)

PERSONLIGHET (JAG ÄR)
Blyg: Inte ofta, men det finns tillfällen
Smart: När jag inte säger något som låter korkat så är jag smart
Långsam: Det händer ^^
Stressad: Ganska ofta vad gäller skolan och jobbet
Tålmodig: Nästan aldrig, men jag har mina tillfällen
Djup: Det är väl alla på sitt sätt?
Öppen: Har alltid varit det, men jag försöker ändra lite på det :)
Ärlig: Ja, men det finns vissa grejer som jag inte kan berätta för folk, eller för vissa
Positiv: Mycket mer än jag ha varit, men helt, det kan man inte bli i Kärrtorp och inte när man inte är på Mallorca oftare för att träffa alla
Rolig: Jag har mina stunder med mina vänner :)
Ansvarsfull: Ja, det är jag

VÄNSKAP (JAG HAR)
Svikit en kompis: Ja
Förlorat en bästa vän: Ja
Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Sovit med en killkompis: Med skulle jag väl inte kalla det
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: Ja
Slagit en kompis: Bara på skämt
En kompis som vet allt: Allt vet inte, men det mesta vet Saga och flera på Mallorca
Berättat hemligheter: Förut, aldrig längre (alltså när någon berättar för mig så berättar jag inte vidare)


KÄRLEK
Har stadigt förhållande: Ja
Gett någon ditt hjärta: Ja
"Playat": Många säger att det var så, men när man blir förälskad eller kär så känns det inte så
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Varit otrogen: Ja, men inte i mitt nuvarande förhållande

FAVORITER (FAVORIT)
Låt just nu: Shockwave - Black Tide, I Gotta Feeling - Black Eyed Peas
Pryl: Nya mobilen, datorn och kameran
Film: Dirty Dancing
Bok: Twilight
Plats: Finns flera. J's famn, flera ställen på Mallorca, ute i solen osv
Frukt: Jordgubbar och blåbär


ÖVRIGT (JAG HAR)
Sytt: Inte kroppen, men på symaskin ^^
Olycka: Lastbil som körde in i bakluckan, gills det?
Opererat mig: Nej
Cyklat omkull: Ja, finns ett ganska rejält ärr på benet efter en
Sjungit i duschen: Nästan varje gång
Hoppat bungyjump: Nej
Sett någon dö: Nej
Varit på begravning: Ja
Sagt att jag hatar någon: Ja

LIVET:
Svart eller vitt: Svart
Rött eller blått: Rött
Skriva eller tala: Beror på lite :)
Vatten eller cola: Cola
Nagelbitare: Ja, men jag borde verkligen sluta, klarade mig en månad, fram tills att jag åkte hem från paradiset
Mobil eller mp3: Mobil
Snygg eller charmig: Charmig
Lösgodis eller choklad: Choklad
Frukt eller grönsak: Frukt
Film eller serie: Serie
Festa eller softa: Båda
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Lördag (När man har skola, annars fredag tror jag)
Ljus eller lampa: Ljus
Övervikt eller undernärd: Inget av det, men hellre lite former än pinnsmal
Kärlek eller vänskap: Båda utan tvekan
Bio eller hemmakväll: Båda, ger olika känslor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0