Ännu en lista!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Rene var på jobbet
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov väldigt bra
Vad gjorde du för 15 min sedan: Pratade i telefon med Saga
Det sista du sa högt: "Tänk på att pappas underskrift måste finnas"
Det senaste någon sa till dig: "Ah okej"
Vad har du druckit idag: Apelsinjuice, multivitamin juice och mjölk
Vad var det senaste du åt: Middag, spagetti och köttfärssås
Vad var det senaste du köpte: Lunch igår
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Lugnt och kallt
Godaste glassmaken: Ben&Jerry's cookie dough
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Sover du tungt: Till och från
Drömmer du mardrömmar: Inte ofta
Trivs du med ditt jobb: Ja
Favoritklädsel: Beror på årstid. Älskar att bara kunna gå runt i bikini eller shorts och linne :)
Favoritlåt just nu: Jag har inte bara en favorit låt, det går inte. Men en riktigt bra jag lyssnar på just nu är Let me go - 3 doors down
Vad ser du om du tittar till höger: Spotlight
Vad gör dig glad just nu: Att jag har jullov!
Vad ska du göra härnäst: Slå in en till julklapp
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lycklig
Favoritgodis: Choklad är oslagbart ;)
Kläder just nu: Alldeles förstora mjukisbyxor och t-shirt från subway mallorca ;D
Sommarplaner: Mallorca, Mallorca, MALLORCA! Landet och kanske sommarskola om jag har otur. Ska väl försöka jobba lite också :)
Hur många kuddar sover du med: 2-3
Spelar du något instrument: Kan spela piano och försöker med gitarr..
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Kärlek och vänskap
Är du kittlig: ja, alldeles för mycket
Snarkar du: Nej, men därimot gör jag ljud i sömnen, klär av mig och lite andra störda saker
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: Har alltid tyckt spindlar, men kackerlacker är inte trevliga.. Speciellt inte när man hittar dom i badrummet på hotellet sista morgonen när man kommer hem från en galen natt xD
Längtar du mest efter just nu: Finns mycket.. Sommar, Mallorca, flera vänner, konsert osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0