lista :)

SKULLE DU HELST

1. pierca tungan eller läppen?  vet inte.. skulle helst vilja att de inte syntes, men jobbigt att ha i tungan väl? :O

2. vara seriös eller oseriös?  oseriös tror jag

3. dricka grön eller röd mjölk?  grön!

4. brinna upp eller drunkna? drunkna

5. umgås med dina föräldrar eller vänner? jag umgås ju hellre med vännerna, men jag skulle inte klara mig utan mamma o pappa


SVARA ÄRLIGT

1. tycker du om någon nu?  ja

2. har du skolkat?  ja

3. varmt eller kallt? varmt ;)

4. soligt eller regn? soligt!

5. fanta eller cola? COCA COLA!

6. är du nyttig av dig?  nej, inte direkt


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA

1. pussat någon? ja

2. sjungit? ja

3. blivit kramad? ja

5. saknat någon? nja, inte speciellt, fast de klart, saknar alltid min tommy ;)

6. dansat galet? nope

7. klippt håret?  nej

8. gråtit? nej


GREJER

1. har du blivit jagad av polisen någon gång? nja,

2. sover du helst ensam eller med någon? med Tommy :)

3. tror du på spöken? Nej

4. är du mörkrädd?  gillar inte att gå ute i skogen i mörkret pga de som hände i gnesta några år sedan

5. blev du nöjd med skolfotot? nej xD

6. är du morgon pigg? nej!


Mig själv med tre ord: glad, söt och omtänksam

Jag ville bli när jag var liten: rik? xD

Är du kittlig: japp xD don't even think about it! :O

Vad sa du senast: ja...

Brukar du svära mycket: ja, rätt så

Vad vill du jobba som: får se vad de blir.. skulle vara kul att jobba inom ekonomi, mode, journalistik, men vi får se :)

Gillar du att sjunga: japp

Gungar du på stolen: nej, oftast inte..

Använder du knark: nej, verkligen inte

Tänker du någonsin pierca eller tattuera dig? förmodligen inga piercings, men ajg vill ha minst en tatuering! Har redan bestämt var och vart :)


SENASTE

Person som sovit i din säng: tommy :)

Person som du pratade med: saga :)

Du gick på bio med: Niklas, johannes, patrik, jacob och zackarias (är inte säker på hur han stavar sitt namn), vi såg pineapple express!

Låt du hörde: Radios in Heaven

Mat du åt: yoghurt och musli

Kram: saga :)

Puss: saga x)

Känslan: glad! och hungrig...

Person du träffade: saga :)

Personen du fick sms av: saga :)

Gången du var utomlands: thai i julas :)

Hela din familj åt middag tillsammans: igår!

Saken du köpte: mat igår :P



FJORTIS

Hur många foundation har du: en puderfoundation som används ytterst sällan!

Hur många mascaror har du? 3, en vattenfast (loreal), en som typ nästan är slut (mary kay) och en ny (mary kay)

Dricker du för att det är gott eller för att det är roligt? gott :) men jag dricker typ aldrig

Har du någon vän som är en fjortis? jag umgås inte med dom längre


VÄNNER

Har du en bästa vän: typ inte

Vem säger du allting till?  det finns några :)

Vem förstår dig allra bäst: sofia på Mallorca tror jag, hon förstår, lyssnar, och säger alltid vad hon tycker och tänker oavsett vad de handlar om, det älskar jag henne för <3

Vem kan du inte leva utan: familj, älsklingen, vänner


Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn ett tandsmycke!]

Tack för din fråga! Du finner nu svaren på alla frågor jag fick under frågestunden här:

http://junitjejen.se/2009/february/utkast-har-du.aspx

Ha en underbar dag!

2009-02-14 @ 13:07:19
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Emelie

Glad alla hjärtans dag!



Gå in på den här länken om du vill ha fler läsare, det funkar faktiskt:



http://www.viraltrafik.se/?emeliesjoberg

2009-02-14 @ 17:39:17
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0